no to teraz szczerze o co mi chodzi...

1. Data: 2006-04-07 18:22:14

Temat: no to teraz szczerze o co mi chodzi...
Od: "c." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zasadzie to mam do Was serdeczną prośbe, ponieważ lekar znie potrafi mi
pomóc, a staramsię to mówic delikatnie :( jest to problem wstydliwy pisałam
jużna grupie, może podam swoje objawy chciałąbym w miare możłiwości
dowiedziec się czy to moze byc candida czy też zatoki czy też coś innego

- nieświeży zapach z ust, nasila się podczas głody
- rano biała błonka w ustach
- mam też problem z zatokami, po tylniej ściance łykam "katar"
-alergii nie mam bo robiłąm badania
- robiłam też wymaz z ust w kierunku candidy al enic nie wyszło ( piszecie
na grupach ze to zalezy od laboratorium, nie wiem :(
- osad na języku też mam
- czasem kwaśny smak w ustach
- zazywam candida clear, stosowałam też zestaw ziół goździki, orzech i
piołun
- zazywam też probiotyki - i teraz ne iwem czy jest gorzej po tym
zazywaniu - możliwe to ?

gdyby to były zatoki - to skąd osad na języku i zapach przy głodzie ?

czy płukanie solą fizjologiczną pomoże?

laryngolog też nie pomaga w sprawie zatok, narazie dałs zczepionkę brochno
vaxom, bo mam w gardle gronkowca złocistego
- nan migdałach pojawia sięczasem retencja - usuwam ją ( co to dokłądnie
jest retencja?)

bardzo prosze o pomoc, bo jużńie iwem co robić a jest to dla mnie okropne
:((

dziękuję

2. Data: 2006-04-07 19:28:43

Temat: Re: no to teraz szczerze o co mi chodzi...
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

c. pisze 07-04-2006 20:22:
> [...]
> jużna grupie, może podam swoje objawy chciałąbym w miare możłiwości
> dowiedziec się czy to moze byc candida czy też zatoki czy też coś innego

Odwiedź jeszcze gastrologa i stomatologa.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

błona w ustach