co jest dobre dla zębów

1. Data: 2004-05-16 11:27:49

Temat: co jest dobre dla zębów
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy płukać zęby, aby je wzmocnić, aby były ładne itd. może jakieś stare
babcine metody? A może coś innego, nie myśle tu tylko o dobrej paście czy
płynie z apteki - tyle się mówi o maseczkach , dobrych kremach, serum itd a
co z zębami - tylko pasta i płyn?
dziękuję serdecznie

1. Data: 2004-05-16 11:57:27

Temat: Re: co jest dobre dla zębów
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "naomi" <a...@i...pl>

> [...]
>płynie z apteki - tyle się mówi o maseczkach , dobrych kremach, serum itd a

myć po każdym posiłku dwie minuty, czyścić przestrzenie międzyzębowe.
wszystkie pasty są moim zdaniem takie same, te siedem, dziewięć czy
jedenaście (czemu zawsze nie do pary..?) składników niewiele zmienia.

jeśli masz wrażliwe na temperaturę zęby (bolą Cię przy piciu gorącej
herbaty lub jedzeniu lodów), możesz kupić pastę dla wrażliwców. Ja mam
Sensodyne ze złotymi cośkami na opakowaniu. nawet trochę działa, ale
ma przekoszmarny smak - podświadomość podpowiada mi posmarowany pastą
trampek, chociaż nigdy czegoś takiego nie jadłam:>

an/

1. Data: 2004-05-16 12:01:28

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle się mówi o maseczkach , dobrych kremach, serum itd a
> co z zębami

możesz raz na tydzień używać żelu do fluoryzacji Elmex, ale fluor można
predawkować, wiec moze najpierw zapytaj o zdanie swojego dentystę

1. Data: 2004-05-16 12:25:18

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> myć po każdym posiłku dwie minuty, czyścić przestrzenie międzyzębowe.

Z tym też nie można przesadzić. Moja dentystka opowiadała ostatnio
podczas wizyty o "higienistkach" (to jej żargon), które po każdym
posiłku lecą szorować zęby, a potem przychodzą z koszmarnymi chorobami
dziąseł (nie zakonotowałam sobie jakie to choroby, ale może Iwon(k)a
będzie wiedziała, o co chodzi, to dopowie). W każdym razie dała mi jasno
do zrozumienia, żeby nie przeginać w żadną stronę z tym myciem zębów.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-16 12:26:40

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl>

> możesz raz na tydzień używać żelu do fluoryzacji Elmex, ale fluor można
> predawkować, wiec moze najpierw zapytaj o zdanie swojego dentystę

albo uzwaj pasty Elmex do pary jest Aronal z wit A dziąsła (uzywa sie
rano) - u nas w Polsce niestety nie sprzedaja :( Plyn do plukania Elmex tez
jest dobry. Moja dentystka poleca :)

Rybka

1. Data: 2004-05-16 13:09:17

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl>

> [...]
>będzie wiedziała, o co chodzi, to dopowie). W każdym razie dała mi jasno
>do zrozumienia, żeby nie przeginać w żadną stronę z tym myciem zębów.

przypuszczam, że szorowaniem rozwalają sobie dziąsła. nie no, ja nie
mam tak, że jak zjem łyżkę zupy, bo próbowałam, to się zamykam w
łazience i odpalam wiertarkę (szczotkę elektryczną, leniwa jestem),
ale po tej czekoladzie, co ją teraz zżarłam, to umyję.

an/

1. Data: 2004-05-16 13:23:33

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi wrote:
> Witam!
> Czy płukać zęby, aby je wzmocnić, aby były ładne itd.

Tak, płyny do płukania są wskazane, ponieważ zapobiegają próchnicy i
stanowią dodatkową ochronę dla zębów.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-16 13:31:28

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "naomi" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy płukać zęby, aby je wzmocnić, aby były ładne itd. może jakieś stare
> babcine metody?

A macie owszem ;-)
Rozkruszyc tabletke wegla (tą na żołądek) posypac szczoteczke i umyc
ząbki.
Zęby sa jasniejsze po pierwszym razie serio. Po zabiegu mozna umyc zeby
pasta (do zebow naturalnie)

Kamila

1. Data: 2004-05-16 13:38:55

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

naprawdę? nie szkodzi zębom taki eksperyment?
dzięki

1. Data: 2004-05-16 14:44:02

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naprawdę? nie szkodzi zębom taki eksperyment?
> dzięki

Zostawiaj kawalek poprzedniej wypowiedzi bo ciezko sie polapac.

Nie, nie szkodzi ;-) Mi jeszcze nie wypadly a stosuje to długo heh

Kamila

jak to jest z tipsami?
Oriflame - zapraszam do rozmowy na temat naszych kosmetyków
maseczka pod oczy z kawy-relacja na zywo
[kosmetyki] Woda Paco Rabanne poszukiwana
Dermacol make up cover