olej z pestwk z winigron

1. Data: 2004-05-16 12:29:57

Temat: olej z pestwk z winigron
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

natomiast ja dokonałam kolejnego odkrycia związanego z oczami, przeczytałam
gdzies na innej grupie o zbawiennych skutkach oleju z pestek winigron, ktos
polecał stosować go do demakijażu oczu.
pamiętacie jak psalam tu na grupie o białych kropkach pod oczami, jedną
wiekszą - to jużna pewno był jakiś kaszak miałam zaraz pod rzęsami i
wyobrażcie sobie ,że jak przemywalam oczy - tylko kilka razy to ta kropka
zniknęła!
A więc wczoraj posmarowałm na noc całe oczy , wklepałam tej olej i poszłam
spać, skóra jest dziś faktycznie lepsza, mniejsze sińce - może nawet pomoże
na te białe kropki.
Może ktos z Wa równeiż stosował ten olej?
pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2004-05-16 13:27:51

Temat: Re: olej z pestwk z winigron
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktos z Wa równeiż stosował ten olej?
> pozdrawiam serdecznie

Pamiętam ze moja mama kiedyś go nawet piła, ja jakoś nie potrafiłam się
przemoc.
Sama mam problemy z sińcami wiec chyba zrobię eksperyment dzięki za rade

Kamila

1. Data: 2004-05-23 20:35:31

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila" <l...@u...pl> napisał w wiadomości

> Pamiętam ze moja mama kiedyś go nawet piła, ja jakoś nie potrafiłam się
> przemoc.

Do picia to chyba kazdy olej jest taki sobie, ale winogronowy do salatek?
MNIAM! :-P

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-05-24 07:39:22

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> Do picia to chyba kazdy olej jest taki sobie, ale winogronowy do salatek?
> MNIAM! :-P

Ano :) Pychota :)

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

co jest dobre dla zębów
jak to jest z tipsami?
Oriflame - zapraszam do rozmowy na temat naszych kosmetyków
maseczka pod oczy z kawy-relacja na zywo
[kosmetyki] Woda Paco Rabanne poszukiwana