co łatwiej zrobić

11. Data: 2008-06-18 21:57:03

Temat: Re: co łatwiej zrobić
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Postawię "śmiałą" tezę:
>
> sprawa Bolka rajcuje prawie wyłącznie starych kompanów z podziemia
>
> a że TEORETYCZNIE powinna rajcować cały naród, bo/i dotyczy byłego
> prezydenta (i to jakiego hoho), to media wyglądają, jak wyglądają

czyli media kreują rzeczywistość w sposób całkowicie nieadekwatny do niej?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

12. Data: 2008-06-18 21:57:59

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> możecie co najwyżej podpiąć sie pod jakąś mniejszość.
> a już zwłaszcza aspekt ustalania człowieczeństwa płodu jednak nie jest
> wam chyba tak obojętny? (przypominam, że temat składał się z dwóch
> spraw).

siur
dlatego dałem tekst w nawiasie - zauważyłeś?

don

13. Data: 2008-06-18 21:58:52

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>
>
> [...]
>
> siur
> dlatego dałem tekst w nawiasie - zauważyłeś?

jea, ale to nieuprawnione zawężenie tematu :)

14. Data: 2008-06-18 22:00:14

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> czyli media kreują rzeczywistość w sposób całkowicie nieadekwatny do
> niej?

możliwe

a na pewno nieadekwatny w stosunku do mojego zainteresowania

co innego sprawa Agaty

don

15. Data: 2008-06-18 22:03:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> możliwe
>
> a na pewno nieadekwatny w stosunku do mojego zainteresowania
>
> co innego sprawa Agaty

napisałem nie bez kozery ten wątek
w którym nie chodzi stricte o temat, jak być może sie domyślasz.
choć wątpię.

napisałem go w pewnym konkretnym celu.

hasło klucz brzmi: porozumienie

16. Data: 2008-06-18 22:06:19

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 23:55, tren R <t...@p...pl> wrote:

> [...]
> a już zwłaszcza aspekt ustalania człowieczeństwa płodu jednak nie jest
> wam chyba tak obojętny? (przypominam, że temat składał się z dwóch spraw).

latamito

J-itede

17. Data: 2008-06-18 22:07:02

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Cze, 23:57, tren R <t...@p...pl> wrote:

> [...]
>
> --http://patrz.pl/trener
> Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

niczego nie kreuja, bija piane

18. Data: 2008-06-18 22:19:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> latamito

ok, już wiem

19. Data: 2008-06-18 22:20:41

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> niczego nie kreuja, bija piane

czy tego typu historie wskazują, że media mogą być nieprzydatne / szkodliwe?

20. Data: 2008-06-18 22:26:06

Od: "trurl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> i z tego powodu pełno jest o tym w mediach?

W mediach jest tego pełno z powodu wiadomej ksiązki. Chyba nie będziesz
twierdził, że książka powstała z powodu zainteresowania społecznego?

Urodziny Ukochanych Przywódców 10% Polaków
Sprawa Agaty - epilog
Ucieczka pracownika
GOOGLE
Kupujesz mieszkanie? - uważaj!