co łatwiej zrobić

81. Data: 2008-06-20 14:57:41

Temat: Re: co łatwiej zrobić
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jest nas więcej niż tych niezabawnych. :D

tak, wiem! to się nazywa: stado.

już celniej tego nie mogłeś ująć!
:)

> Komu? Opłaci mi się? ;)

oczywiście, że ci się nie opłaci, bo musiałbyś uznać swoją porażkę na
tym polu. :)

> Nie za dużo wymagasz? Pokory nieco!... ;)

rzeczywiście, wymagałem argumentów za twoją hipotezą.
zapomniałem, że nie uznajesz takiej linii dyskusji :)

> Czy ja Cię pytam o dane osobowe? Chroni mnie ustawa. A co to niby
> miałoby zmienić w naszej rozmowie, jak poznasz datę mojego urodzenia,
> adres, stan majątkowy?... Pogięło Cię? :)

no, jeszcze sie naburmuszasz!
stary, a głupi!
:D

> Tego nie wiem. Nie jesteś bez szans, nie ode mnie to zależy.

interesujące. myślisz, że będę zabiegał?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

82. Data: 2008-06-20 14:58:03

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Muszą jednak poczekać, niestety. Nie dowiedzą się z publikacji tych
> przedstawicieli IPNu.

bo?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

83. Data: 2008-06-20 14:59:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Coś Ci upadło. ;)

a tobie się podniosło :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

84. Data: 2008-06-20 15:05:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i sam widzisz. :)

Diabły chcą demokracji i wszystkiego co się z tym wiąże,
czyli zabrać kasę krk, powywalać na śmietnik krzyże ze szkół,
uczelni i urzędów, skrobanek na żądanie... itd ...itp, a ty wypasiony
na Kaczmarskim (pijaku) i Stachurze (pedałku), tak jak oni zbawiciel
świata idącego na zagładę, jako jeden z wybranych po zderzeniu
z najprawdziwszą_prawdą, gotów jesteś poświęcić życie, aby
uszczęśliwiać nią ciemny i niegodny ludek polski tudzież europejską
hołotę.

Jeśli demokracja przerosła i pokonała socjaldemokratów i liberałów
w PL, to sądzisz, że oszczędzi wariatów?
Wierzysz w to?

Ja nie. Sorry. :)

--
CB

85. Data: 2008-06-20 15:31:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]

> społeczeństwa oraz w konsekwencji spokojne konstatowanie władzy nad
> ciemnym ludem...

> i dlatego też wszystkich mają przeciw sobie - w końcu sikanie pod
> wiatr zobowiązuje. ;)

> Reasumując: DEMOKRACJA to najcenniejsza wartość, której dziś
> warto bronić IMHO.

> I tym się różnimy.
> I dlatego się nie dogadamy, gdyż...

> Demokracja w wydaniu osób takich jak ty, które nie mają szacunku
> ani dla drugiego człowieka, ani dla tego co myśli, ani dla demokracji,
> to model chiński demokracji, która dla mnie nie ma z nią NIC

Mimo, że napisany nad a nie pod, muszę przyznać, że tak nakreślony
scenariusz przeobrażeń politycznych ostatnich dziesięcioleci jest
najprawdopodobniej bardzo zbliżony do rzeczywistości. Tak samo to postrzegam
i nie potrafiłbym chyba opisać go tak trafnie. Łącznie z refleksją o
demokracji. To jest największa zdobycz. Druga zdobycz nie mniej ważna, to
to, że skuteczna "rewolucja" była "pewnym porozumieniem" i nie pociągnęła za
sobą morza krwi. Za to, od nas pamiętających i naszych bliskich później
urodzonych, należy się szacunek i dla jednych i drugich z okrągłego stołu.
Myślę, że dlatego pierwszy premier RP Tadeusz Mazowiecki chciał postawić
grubą kreskę między prze i przy. Doskonale to wyczuwał.
A PiS nie ma cech walki o wzmacnianie demokracji w naszym kraju. Musi w
końcu znaleźć się na marginesie. Inaczej będzie bardzo, bardzo niedobrze dla
przyszłych naszych pokoleń. Ja wierzę w mądrość Polaków.

michał

86. Data: 2008-06-20 15:39:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> [...]

> tym polu. :)

> rzeczywiście, wymagałem argumentów za twoją hipotezą.
> zapomniałem, że nie uznajesz takiej linii dyskusji :)

Jeśli do tej dyskusji należy żądanie dowodów, to nie uznaję. Argumenty są
wokół i każdy korzysta z nich, jak potrafi. Ja wyrażam swoje zdanie, a ty
możesz się z nim nie zgadzać.

Tak.

michał

87. Data: 2008-06-20 15:44:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> bo?

Przestałeś z dowodami, teraz chcesz, żebym powtarzał argumenty. Cofnij się
parę postów.

michał

88. Data: 2008-06-20 15:54:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a tobie się podniosło :)

Jakiś niebieski proszek zaplątał mi się z innymi lekami dla geriatyków.

michał

89. Data: 2008-06-20 16:20:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> [...]
> z najprawdziwszą_prawdą, gotów jesteś poświęcić życie, aby
> uszczęśliwiać nią ciemny i niegodny ludek polski tudzież europejską

obywatelu, nie pieprz bez sensu

> Jeśli demokracja przerosła i pokonała socjaldemokratów i liberałów
> w PL, to sądzisz, że oszczędzi wariatów?
> Wierzysz w to?

demokracja jest kurwą. ot co.
patrzy przychylniej na zasobne portfele.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

90. Data: 2008-06-20 16:23:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jeśli do tej dyskusji należy żądanie dowodów, to nie uznaję. Argumenty
> są wokół i każdy korzysta z nich, jak potrafi. Ja wyrażam swoje zdanie,
> a ty możesz się z nim nie zgadzać.

no to się z nim nie zgadzam.

> Tak.

gdyby głupota była lżejsza od powietrza... :)

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

Urodziny Ukochanych Przywódców 10% Polaków
Sprawa Agaty - epilog
Ucieczka pracownika
GOOGLE
Kupujesz mieszkanie? - uważaj!