Re: co mam myslec

1. Data: 2002-07-15 11:43:42

Temat: Re: co mam myslec
Od: "mYglanc" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

marihuana raz jeszcze...

jesli wiekszosc (chyba) na grupie wypowiadajac sie na temat marihuany
twierdzi ze prowadzi ona do degenaractwa, zezwierzecenia etc.
niech wytlumaczy mi "fenomen" holandii - mieszkam w tym kraju od ponad roku
i jakos na ulicach nie widze tych degeneratow (owszem dworzec w
amsterdamie... i jeszcze pare innych miejsc - ale w stosunku do ilosci osob
jaka pali nie jest to duzo)
dlaczego holendrzy nie sa narkomanami ?
dlaczego w londynie w jednej z dzielnic policja pozwala na handel trafka ?
(artykul w focusie) - dzieki czemu spadla przestepczosc

w holandii przynajmniej wychodzac o 23 na miasto nie mosze sie bac jakiegos
pijanego goscia w dresie z paskami

mYglanc

ps.
palilem prawie 4 lata - przestalo mnie to bawic...

2. Data: 2002-07-15 22:49:43

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"mYglanc" <m...@h...com> pisze:

> [...]
> i jakos na ulicach nie widze tych degeneratow (owszem dworzec w
> amsterdamie... i jeszcze pare innych miejsc - ale w stosunku do ilosci

Wiec sa degeneraci, nawet jesli niewielu.
A czyz nie byloby zle, byc jednym z tych "niewielu" z dworca ?

Holandia - podobnie jak zreszta i pozostala Europa Zachodnia - ma
dlugoletnie
doswiadczenia z narkotykami, to nie taka nowosc jak w Polsce.
Oznacza to, ze z jednej strony mlodziez o wiele ostrozniej podchodzi do
narkotykow ( i nie prowadzi takich absurdalnych wywodow "za" jak
niektorzy tutaj - jej narkotyki nie imponuja, nie dorabuiaja do tego zadnej
filozofii, to bylo w latach 60-tych i minelo )
z drugiej strony o wiele lepiej rozwiniete jest lecznictwo
i opieka socjalna, co powoduje, ze ofiary narkotykow
nie musza sie tulac na ulicy, sa leczone lub egzystuja dozgonnie
w roznych hospicjach.

Dany

3. Data: 2002-07-16 13:26:23

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w holandii przynajmniej wychodzac o 23 na miasto nie mosze sie bac
jakiegos
> pijanego goscia w dresie z paskami

:-)))
i jusz sam sobie odpowiedziales....
... my zyjemy w polsce... :-(((
.. u NAS o kazdej poze dnia mozna sie bac pijanego... lub.... nagrzanego...
gostka... :-((

aha i nie chce mi sie dyskutowac czy nawalony ON jest piwem czy woodka,
marycha czy amfa... dla mnie jest nawalony i jusz...

4. Data: 2002-07-19 13:14:45

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lechox wrote:

> [...]
>
> aha i nie chce mi sie dyskutowac czy nawalony ON jest piwem czy woodka,
> marycha czy amfa... dla mnie jest nawalony i jusz...

...tylko ze ten "nawalony" trwaka nikomu nic nie zrobi...
agresywnosc w tym wypadku jest nieporownywalna do tego po "paru"
glebszych

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

5. Data: 2002-07-21 14:13:51

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...tylko ze ten "nawalony" trwaka nikomu nic nie zrobi...

a skad u ciebie taka pewnosc???
... otoz odbywajacy kare z art. 210 kk (rozboje i takie tam...) w ok 90%
popelnili czyn bedac pod wplywem srodkoow "zmieniajacych swiatopoglad"
zgadzam sie ze w tych 90% swietna wiekszas stanowie ci po spozyciu
alkocholu, ale przyjmij do wiedomosci to, ze reszta popelnila przestepstwo
w zwiazku z narkotykami, a trafka tesz ma w tym swooj znaczny udzial...

....12-to letni syn mojej znajomej regoolarnie przychodzil do domku obity...
lomot dostawal od kolesioow ktoorzy chcieli od niego kaske nie na piwo,
tylko konkretnie na sqona... .... inny w wieku 11 lat rozpoczol wielka
wyprzedaz: najpierw swoich rzeczy.. potem rzeczy rodzicoow, okradal
sasiadoow, dalsza rodzine.... majec 14 zostal zatrzymany za rozbuj...
alkocholem sie brzydzil.... on tylko sqna... a mocniejszych sie bal, zeby
sie nie uzaleznic... :-))))(przynajmniej tak moowi)
...ale co ja cie tam bede zanudzal...

> agresywnosc w tym wypadku jest nieporownywalna do tego po "paru"
> glebszych

... ale jest...

Rozumiem ze chcesz zaprzeczyc wystepowaniu agresji u uzaleznionych np. od
"trafki"?
hmm.... ta teoria moze zachwiac calkowicie moim doswiadczeniem w wspoolpracy
z uzaleznionymi...
Czy wiesz co to jest przymoos brania???

6. Data: 2002-07-26 09:24:06

Od: "Crux7" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mYglanc" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> (artykul w focusie) - dzieki czemu spadla przestepczosc
>
> w holandii przynajmniej wychodzac o 23 na miasto nie mosze sie bac

Coz, calkowicie cie popieram ale pozwol ze nie bede komentowal kwestii
ziolka- inni zrobia to lepiej.

Lubie marihuane i uwazam ze jest o wiele , wiele lepsza od alkoholu.

Co do roznic miedzy Holandia a Polska

Gdy Bog stwarzal swiat, dal jednemu Holendrowi 100 krow a drugiemu 1 krowe.
Ten co dosta 1 krowe, ukleknal izacczal sie modlic: Boze spraw, bym madra
gospodarka sprawil ze kiedys tez bede mial 100 krow.

Gdy dal jednemu Polakowi 100 a drugiemu 1 krowe ten takze, a jakze, zaczal
sie modlic :)
Boze daj by sasiadowii 99 krow padlo

I tu jest drobna roznica pomiedzy wolnym krajem a zacofanym obszarem 312
tys. km kwadratowych zwanych dalej Polska.

Pozdrawiam
Crux7

7. Data: 2002-07-28 19:15:48

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JAca" <g...@t...pl> wrote in news:ahj22k$png$1@news.tpi.pl:

> A czy alkohol robi dobrze dla czlowieka < 18 lat? raczej nie, ale
> czy w tej kwestii cos sie robii w Polsce? Ile gowniarzy lazi
> nawalonych piwem i winem?

Jest to podobnie zabronione, jak używanie narkotyków (przez
wszystkich ludzi). Widzisz jakiś problem?
Co do 1 osoba na 100, to ciekaw jestem, gdzie chciałbyś postawić
granicę? Może coś, co szkodzi 2 osobom na 100 też ma być legalne? A 10
osób na 100? A 50? A 70? Przecież każdy ma swój rozum... :-)

> po to mamy to cos na szyji aby samemu decydowac.

Krawat do decydowania? Dziwne... ;-)

--
/**** There are many ways to get what you want ****\
***** I use the best I use the rest *****

8. Data: 2002-07-29 09:15:38

Od: "JAca" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lechox" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jakim to prawem odpowiedasz w moim imieniu???

w jakim twoim imieniu? co ty czytac nie umiesz czy logicznie rozumiec to co
czytasz?
pisze to co obserwuje, a niestety jest takie przekonanie, (przeciez nie
chesz legalizacji trawki? czy tez jestes za?)

> Czy ja komukolwiek czegokolwiek zakazalem?
chyba ze chodzi ci o ta subtelna roznice miedzy "zakazaniem" a "popieraniem
zakazu"

na szczescie mozesz tylko wlasnym dzieciom
przeciez nie chesz legalizacji trawki? czy tez jestes za?
a jak popierasz zakaz, to w skrocie mowi sie ze zakazujesz, rusz troche
glowa, anie czepiasz sie drobiazgow.

> jesli tego nie zauwazyles, to chcialem Ci zwroocic uwage ze to ty piszesz
> zakazach....

bo zyjemy w kraju pelnym zakazow, ktore ty popierasz (chyba ze jest inaczej,
jak tak to powiedz to wyraznie ze jestes za LEGALIZACJA obrotem trawka, a
nie zawsze bedziesz pisal ze ty "nikomu nic nie zakazujesz")

> tej
> winem?
>
> a ile sie skreca na bajzlach...
> ...a czy alkohol robi cos dobrze dla czlowieka >18lat??? :-))

to nie wiesz? :-))

> ponad
>
> ... co to za mlodziez ktoorej 60% nie ma szacoonku dla prawa.....
jak mamy takie prawo ze idiota by je tylko przestrzegal (aha i ten procent
jest duzo wiekszy wg. WPROST czytaliscie? )
wystarczy obejrzec wiadomosci, czy nasi "politycy, biznesmeni" przestrzegaja
prawa? daja swietny przyklad

> .... a jakby to bylo coodownie gdyby to cos na szyi jeszcze trzezwo
> myslalo....
mysli zawsze trzezwo, choc nie zawsze musi byc trzezwa :-))

ps. daj sobie juz spokoj, bo ani ty mnie nie przekonasz, ani ja ciebie. I
dlatego ten swiat jest taki wspanialy, ze jest rozny, nigdy na sile nie
staraj sie zmienic czyichs pogladow, lub je narzucic. To juz w historii nie
raz bylo. Po to masz to na szyji.

9. Data: 2002-07-30 18:01:55

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

UOGOOLNIASZ...
...lepiej i wiarygodniej by bylo gdybys wypowiedal sie we wlasnym imieniu...

> pisze to co obserwuje, a niestety jest takie przekonanie, (przeciez nie
> chesz legalizacji trawki? czy tez jestes za?)

po raz kolejny ci odpowiadam ze legalizacja narkotykoow mnie nie
obchodzi....
jest to cos na co nie mam i nie mam zamiaru miec wplywu bo to jest tylko
bioorokratyczny akt ktoory nic nie wniesie, przestepstwa w zwiazku z
narkotykami byly sa i beda... a ludzie biora i beda brali i nikt na to nic
nie poradzi... (to jest dla mnie oczywiste)...
..mi wystarczy rola, pomagania w leczeniu skutkow uzaleznienia... bo na
przyczyny i tak nie mam wplywu...

> ...na szczescie mozesz tylko wlasnym dzieciom...

...widze tu nawet argoomenty pro-rodzinne... skoro przy tym jestesmy to jak
swoim ewentualnym potomkom zdasz relacje ze swego bohatrstwa w walce o latwy
dostep do narkotyku??
... czy bedziesz dumny z siebie gdy twooj 18 letni syn (lub coorka) poprosi
cie o kaske na (legalnego) sqna??
...przeciez o to walczysz...?
... znam rodziny gdzie kilkunastoletnie dzieciaki chlaja woode ze
starymi.... przeciez moga se jescze pyknac blancika.

spoko! to TY sobie przygotowoojesz przyszlosc...

> mysli zawsze trzezwo, choc nie zawsze musi byc trzezwa :-))

... smutne to co napisales.... robiac se jajca stajesz sie dla mnie dooozo
mniej wiarygodny...

Rozumiem ze uczciwi ludzie sa dla Ciebie idiotami???
...to kim ty jestes?
moze lepiej nie patrzec na innych, tylko spojzec najpierw na siebie?... a
potem sie zajac ocenianiem...

> [...]
> dlatego ten swiat jest taki wspanialy, ze jest rozny, nigdy na sile nie
> staraj sie zmienic czyichs pogladow, lub je narzucic. To juz w historii

... ciekawy sposoob prowadzenia dyskusji.... i jakie brawoorowe argomenty...

.... rooznica jest tylko taka, ze ja nie nam zamiaru, (patrz - nie
moosze)... wplywac na czyjekolwiek poglady, dla mnie jast latwiej je
uszanowac i wypowiedziec swoje zdanie... to czy ty wyciagniesz wnioski to
jest tylko twoja sprawa... wiedz tylko to, ze kiedy wyrzniesz o swoje dno,
bedzie to twoja wlasna zaslooga...
Twoje poglady znam lepiej niz myslisz.... ja wlasnie przez nie dalem o
glebe... czego tobie nie zycze... pomimo Twoich usilnych staran.

10. Data: 2002-07-31 09:59:20

Od: "JAca" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

witam
ruch na grupie