Re: co mam zrobić?

41. Data: 2007-09-09 11:32:12

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:36f9.00000111.46e329d1@newsgate.onet.pl...

> jestes znudzona zyciem, bo sama jestes nudna. a
> jak sie to mowi, czlowiek inteligenty sie nigdy nie nudzi.

Nudna i głupia? A Ty za co mnie nie lubisz?
:)
Teli.

42. Data: 2007-09-09 11:33:00

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Więc jednak nie zamyka się tylko przed telewizorem, skoro oczekuje żeby go
> wysłuchać. No to jest szansa na pociągnięcie rozmowy.

Rozmowa się już odbyła. Póki co są perspektywy na poprawę. Zobaczymy za
jakiś czas.
Teli.

43. Data: 2007-09-09 11:35:31

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oo, dobrze, że już wróciłeś, bo ja właśnie wychodzę, umówiłam się z
> koleżankami. I po prostu wyjść. Myślę, że sobie poradzi i przeżyje.

Wiadomo, że to byłoby złośliwe. O takich rzeczach rozmawia się wcześniej i
się je ustala. Ja też byłabym zła gdyby mnie nie uprzedził, że gdzieś
wychodzi, więc tak nie zrobię. Poza tym zostawiłabym własne dzieci ze złym
mężem - o niczym miłym nie umiałabym myśleć na tym spotkaniu.
Teli.

44. Data: 2007-09-09 11:55:28

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nudna i głupia? A Ty za co mnie nie lubisz?
> :)

nie napisalam, ze jestes glupia. Nie mam zadnych powodow do nielubienia
Ciebie, zupelnie, wiec pudlo. Uwazam jedynie, ze masz teraz dola w swoim
zyciu, emocje Cie zezarly kiedy dziecko zachorowalo, i wszystko teraz Cie
drazni. Gdybys miala odskocznie psychiczna od domu, miedzy innymi w hobby, czy
w pracy, te emocje nie kisilyby sie w Twojej glowie, a mialyby wentyl
bezpieczenstwa. Trzasakanie drzwiani od lodowki to nie jest powod do rozwodu.
Jesli w ogole cos mam radzic tak zebys wziela to pod uwage, to nie podejmuj
teraz zadanej decyzji, bo nie bedzie ona zupelnie rozsadana, wlasnie przez to,
ze masz teraz zly okres w zyciu, psychiczny. Ty wejdz na prosta. I wlasnie co
Ci moze pomoc to dodanie w Twoim zyciu czegos na prawde abosrbujacego, nie
wypelaniacza jak fitness czy dzierganie na drutach. Imo wroc do pracy,
powaznie.

iwon(K)a

45. Data: 2007-09-09 11:57:12

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poza tym zostawiłabym własne dzieci ze złym
> mężem - o niczym miłym nie umiałabym myśleć na tym spotkaniu.

on nie jest ich mezem, a ojcem- czy jest dla nich zlym ojcem? strasznie
przesadzasz, i imo jestes niesprawiedliwa.
i.

46. Data: 2007-09-09 12:01:51

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W domu mi się niestety nie nudzi, a za tym tęsknię.

nudzi Ci sie. Psychicznie.

> Ja nie jestem osobą,
> która nigdy nie pracowała. Przepracowałam już kilkanaście lat, więc powrót
> do pracy nie będzie dla mnie  nowością i wiem jakie zajdą zmiany po powrocie
> do pracy. Oddalilibyśmy się od siebie jeszcze bardziej, bo ja staję się
> bardzo niezależna kiedy pracuję i o wiele mniej tolerancyjna.

nigdny nie pracowalas z rodzina w tle, nie bedzie tak jak bylo. I nie wiesz
jak bedzie. To badz bardziej niezalezna tez Ci sie przyda. Przestaniesz byc
taka "kobieca".

> Jak dzieci będą starsze to być może.

zdziwiasz.

> NEVER :)

Never say never.
(...)

> Nie zgadzam się.
> Teli - z gatunku księżniczkowatych.

to dlatego.
widze, ze lubisz sobie popisac, i pomarudzic a malo zrobic. Ze tez maz z Toba
jeszcze wytzymuje.

iwon(K)a

47. Data: 2007-09-09 12:02:49

Od: "iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to po co w małżeństwie?

> Nie. Póki co jesteśmy po rozmowie i obietnicach, że mąż wprowadzi zmiany.
> Zobaczymy.

a Ty? wprowadzisz jakies zmiany? czy tylko zadasz.....

iwon(K)a

48. Data: 2007-09-09 13:54:59

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:

> nudzi Ci sie. Psychicznie.

> nigdny nie pracowalas z rodzina w tle, nie bedzie tak jak bylo.

Pracowałam z rodziną w tle. Ja mam starszą 7 letnią córkę.
A dopiero po drugim dziecku poszłam na urlop wychowawczy.

I nie
> wiesz jak bedzie. To badz bardziej niezalezna tez Ci sie przyda.
> [...]

:)

> to dlatego.
> widze, ze lubisz sobie popisac, i pomarudzic a malo zrobic. Ze tez
> maz z Toba jeszcze wytzymuje.

I kto to mówi. W statystykach mnie przebijasz :)
Teli.

49. Data: 2007-09-09 13:56:02

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

iwon(K)a wrote:
> No to po co w małżeństwie?

> a Ty? wprowadzisz jakies zmiany? czy tylko zadasz.....

Jeśli mąż będzie tego ode mnie oczekiwał to przemyślę sprawę. Póki co zmian
chce tylko kilka osób na grupach.
Teli.

50. Data: 2007-09-09 18:18:25

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ci moze pomoc to dodanie w Twoim zyciu czegos na prawde abosrbujacego, nie
> wypelaniacza jak fitness czy dzierganie na drutach. Imo wroc do pracy,

Definicja milosci malzenskiej?
pieniadze w malzenstwie
strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II