Re: co mam zrobić?

141. Data: 2007-09-11 11:06:20

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *zona alberta*. Seriously?. Seriously.

> Pewnie chodzi o filmy i lalki Barbie dla dzieci. :>

A nie o plastelinę i innych klientów gwarantujących eksluzywnosc? ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

142. Data: 2007-09-11 11:06:27

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
>
> Mi to sie nie chce wierzyc, ze ktos moze byc az takim idiotą, zeby za
> plombę płacić 450 zł, a za leczenie kanałowe 2000.

IQ wyżej niż 2000? Dziękuję za komplement, ale to nierealne- póki co :)
http://www.borczyk.pl/oferta.php
Podaję link do stomatologa, o którym pisałam, bo nie chcę już wracać do tego
watku, jak ktoś chce sprawdzić niech zadzwoni do gabinetu, pewnie
poinformują o cenach. Dla ścisłości - leczenie kanałowe kosztowało wtedy
1900 i 550 plomba- wiem, że tragicznie drogo, ale podobno jakościowo
bezkonkurencyjnie.

Pozdrawiam
Teli.

143. Data: 2007-09-11 11:06:54

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:
> Szpilka twierdzi, że:

> uuuu. No to po rozwodzie się te luksusy skończą.
> Tak se myślę, że nie ma chyba nic gorszego jak znudzona życiem kura
> domowa szukająca adrenaliny nie tam gdzie trzeba.

Następna miła.
Teli.

144. Data: 2007-09-11 11:07:16

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) twierdzi, że:

> Ja od kilku lat zajmuję się dziećmi, bo nie mam z kim ich zostawić,

Macie dużo pieniędzy, nie możesz znaleźć sobie
opiekunki/żłobka/przedszkola?

--
Jeder tut's auf seine Weise
Ewa (30.4), Julka (4), Zuza (3.1)

145. Data: 2007-09-11 11:08:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> No ale to właśnie napisałam. Zależy od środowiska.
> Mnie na przykład zszokowało, gdy bliski znajomy stwierdził mniej więcej
> coś takiego "no coś ty, wszyscy tak robią, żebyś ty wiedziała co u nas w
> biurze się dzieje...". Kwestią charakteru, zasad i pewnie jeszcze paru
> czynników jest, czy jak człowiek wpadnie w takie środowisko, to się
> dostosuje czy nie.

A uświadom mnie, jakie środowiska są nieskażone zalążkiem zdrady.

Qra, ciekawa

146. Data: 2007-09-11 11:09:40

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:
> Księżniczka Telimena (gsk) twierdzi, że:

> Macie dużo pieniędzy, nie możesz znaleźć sobie
> opiekunki/żłobka/przedszkola?

Mogę, ale ustaliliśmy, że z dzieckiem będę ja. I nie mam do nikogo o to
pretensji. Moja córka w czerwcu już zaczęła chdzić do przedszkola, ale
niestety z powodu poważnej choroby w sierpniu, będzie mogła pójść do
przedszkola dopiero za kilka miesięcy :(
Teli.

147. Data: 2007-09-11 11:09:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc5t6c$993$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Następna miła.

Nie sądzę. Im dłużej w tym wątku siedzę, i czytam, co piszesz, to mi się
mniej Ciebie a chłopa bardziej robi szkoda.

Ale ja to generalnie facetom współczuję bardziej

Qra

148. Data: 2007-09-11 11:10:39

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously?.
> Seriously.

> Tak. Imie i nazwisko też zmieniasz z taka czestotliwoscia?
>
> I do tego te wszystkie jednorazowe mające być anonimowymi.

Nie przesadzaj, aż tak mi nie zależy żeby się tutaj ukrywać. Nie pisałabym
tak osobistych rzeczy.
Teli.

149. Data: 2007-09-11 11:11:57

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:
> Księżniczka Telimena (gsk) twierdzi, że:

> Więcej. Zapomniałaś o "neszczęśliwej", która kocha kogoś innego.

"nieszczęśliwej", ale tam też wyszło kto napisał. Kurde, jaką Wy macie
pamięć, czymże sobie zasłużyłam? :)
Teli - nieszczęśliwa od czasu do czasu.

150. Data: 2007-09-11 11:12:59

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> Użytkownik "zona alberta" <m...@h...net> napisał w
> wiadomości news:xn0fb2l207x50l002@news.onet.pl...

> IMO dobrze robi.
> Jakby zaczęła szukać tej adrenaliny naprawdę, a mąż by się
> zorientował, musiałaby wyjść za swego dentystę ;-)

Zajęty i za stary.
:)
Teli.

Re: co mam zrobić?