Re: co mam zrobić?

161. Data: 2007-09-11 11:28:55

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Nie Słonko, on jest powodem.

Teoretycznie...

> Qra, czy zaczynasz odwracać ogona kotem? ;-)

Kot mi siedzi teraz na kolanach.
Teli.

162. Data: 2007-09-11 11:31:07

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:
> Księżniczka Telimena (gsk) twierdzi, że:

> No ale co, mam Cię klepać po plecach? Rok temu wypisywałaś, że podczas
> ślubu w myślach przysięgałaś miłość innemu, którego ponoć nadal
> jeszcze rok temu kochałaś.

NIe, nie, nie... jak przeczytasz ten wątek to pisałam o snach, że po śnie w
którym występowała moja dawna miłość czułam, ze nadal coś do niego czuję.
Dawno mi się nie śnił i teraz go nie kocham :)

To już mi się nie podoba. W między czasie
> było jeszcze coś o tym, że za dużo czasu siedzisz przed komputerem.
> Późnym wieczorem też siedzisz przy komputerze. Dlaczego nie z mężem,
> o którego podobno nadal chcesz zabiegać? A na kurę domową się nie
> nadajesz, bo z nudów szukasz dziury w całym. Brakuje Ci adrenaliny.
> Wyślij dziecko do żłobka/przedszkola (masz kasę, stać Cię na
> najlepsze), znajdź sobie jakieś hobby to Ci przejdzie.

Już pisałam, że nie mogę, bo córka jest w okresie rekonwalescencji :(
Teli.

163. Data: 2007-09-11 11:32:17

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:
> Użytkownik "zona alberta" <m...@h...net> napisał w
> wiadomości news:xn0fb2ls28tn86006@news.onet.pl...

> Skoczyłaby jej adrenalina jakby mąż o tym wszystkim przeczytał

Kiedyś zostawiałam pamiętnik, żeby przeczytał co o nim piszę. Nigdy nie
wziął tego nawet do ręki. Nie zmusiłabym go. No chyba, że wydrukowaliby to w
wyborczej :)
Teli.

164. Data: 2007-09-11 11:32:31

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:
> Szpilka twierdzi, że:

> No to niech mu przypadkiem podrzuci, syndrom znudzonej kury zaraz jej
> przejdzie ;)

Nie zadziała.
Teli.

165. Data: 2007-09-11 11:33:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc5u64$cco$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co zrobić jak moje dzieci nie bawią się lalkami Barbie :(

No to zawsze można zamienić na porszaczka

> I pomyśl o
>
> Ale cholera zęby mi się nie chcą psuć :)

Ale kontrolować trzeba. Najpierw te zęby :-)

Qra

166. Data: 2007-09-11 11:33:53

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc5ume$ced$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie zadziała.

A wie o tym? Czytał/wie już o tym i go to nie obeszło?

Sylwia

167. Data: 2007-09-11 11:34:12

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc5udt$d93$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Kiedyś zostawiałam pamiętnik, żeby przeczytał co o nim piszę. Nigdy nie
> wziął tego nawet do ręki. Nie zmusiłabym go. No chyba, że wydrukowaliby to
> w wyborczej :)

Wyslij mu mailem

Sylwia

168. Data: 2007-09-11 11:34:57

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> [...]
> spotkałaś się z tym, że coś co w jednym kręgu "nie uchodzi", w innym
> uchodzi całkiem nieźle i często? ;-)
> Nie chcę oceniać czy dzielić. Mam w rodzinie i wśród znajomych sporo
> rozwodników. Ale mam też przykłady małżeństw, które mimo problemów a
> także "okazji" były sobie wierne do śmierci. Dla mnie zdrada
> małżeńska jest czymś, czego sobie nie potrafię w praktyce wyobrazić,
> ale pamiętam, że w mojej poprzedniej pracy co kwartał były weekendowe
> wyjazdy integracyjne, które służyły właśnie temu, żeby się wyszaleć z
> koleżankami z biura pod nieobecnośc żony.

Na takich imprezach zawsze jest "grupa szalejąca" i "grupa przyglądająca
się". Nie uogólniaj, bo też jeździłam na imprezy firmowe i nie
"korzystałam".
Teli.

169. Data: 2007-09-11 11:35:16

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc5ubn$d1f$1@atlantis.news.tpi.pl...

> NIe, nie, nie... jak przeczytasz ten wątek to pisałam o snach, że po śnie
> w którym występowała moja dawna miłość czułam, ze nadal coś do niego
> czuję. Dawno mi się nie śnił i teraz go nie kocham :)

Rozumiem, że jak Ci się dzisiaj/jutro/za tydzień przyśni to znowu cos do
niego poczujesz?

Sylwia

170. Data: 2007-09-11 11:36:29

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc5uit$dq6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Na takich imprezach zawsze jest "grupa szalejąca" i "grupa przyglądająca
> się". Nie uogólniaj, bo też jeździłam na imprezy firmowe i nie
> "korzystałam".

Ale skąd wiesz czy mąż nie korzysta?

Sylwia

Re: co mam zrobić?