Re: co mam zrobić?

271. Data: 2007-09-11 17:04:12

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:
> Lolalna Loja twierdzi, że:

> A dla mnie po chamsku zachowuje się Teli. Ma wieczną "bułę" do życia,
> do męża, szuka nie wiadomo czego. Narzeka na ciężko pracującego męża,
> pomimo tego, że bez jego pracy nie miałaby ekskluzywnego towarzystwa u
> dentysty i musiałaby z motorkiem w tyłku dzielić życie między pracę i
> dom, bo sama pisze, że mąż do tego niechętny. Pewnie zaraz jak tylko
> Gsk wróci do pracy okaże się, że również jest nieszczęśliwa bo to, bo
> tamto a w firmie jest taki fajny facet i ona nie może przestać o nim
> myśleć i nawet mąż ją zaczął z tego powodu denerwować.

A nawet jeśli tak będzie to co to ma wspólnego z chamstwem?
Teli.

272. Data: 2007-09-11 17:04:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
> wiadomości news:fc5utc$f0t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie będę się śmiała, bo tu nic do śmiechu nie ma.
> Moja koleżanka w rozmowach o damsko meskich sprawach powiedziała mi że chyba
> niewiemcobymzrobiła mężowi jakby ją zdradził, że tak się kochają, ufają i inne
> pierdoły. A w tym samym czasie mąż koleżanki w rozmowach o damsko męskich
> sprawach opowiadał mojemu jak to jest fajnie jak się spotyka z kolegami z
> wojska :->

A chociaż fajne te kolegi były? ;-)

Qra

273. Data: 2007-09-11 17:05:00

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:

>Ty sie tu goraczkujesz, wlasna piersc wystawiasz,
> a ona sie zabawia.

Iwonka, nie przesadzaj.
Teli.

274. Data: 2007-09-11 17:05:59

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> No niby nic, tylko dlaczego dopiero teraz przysłał ;-)

Kto powiedział, że teraz przysłał? Przysłał zaraz po wakacjach - jak już się
napatrzył :)
Teli.

275. Data: 2007-09-11 17:06:38

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) twierdzi, że:

> A nawet jeśli tak będzie to co to ma wspólnego z chamstwem?

Nie potrafię Ci tego wytłumaczyć inaczej. Nie jestem na tyle elastyczna.

--
Jeder tut's auf seine Weise
Ewa (30.4), Julka (4), Zuza (3.1)

276. Data: 2007-09-11 17:07:26

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously?.
> Seriously.

> Kwestia klasy.
> IMO ta grupa służy do omawiania problemów, a nie do pisania mocnych
> słów o własnym męzu - niezależnie od tego czy jest się złym na męża
> czy nie.

Mam inne pojęcie o mocnych słowach.

To wzasadzie jest mocno analogiczne do posiadania kregoslupa
> moralnego niezależnie od nadarzających się okazji.

W ogóle nie jest analogiczne. Przy najmniej nie w tym sensie,o którym mowa
na końcu wątku.
Teli.

277. Data: 2007-09-11 17:09:23

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) twierdzi, że:

> Kto powiedział, że teraz przysłał? Przysłał zaraz po wakacjach - jak
> już się napatrzył :)

... naonanizował i pokazał swoim obleśnym kolegom. Mógł też wysłać te
piękne "piersi, które nie zaznały karmienia" za 50zł do Twojego
Weekendu.

278. Data: 2007-09-11 17:10:44

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak twierdzi, że:

> Między wrony, kruki, kury (te domowe też) ;-)

zapomniałaś o sępach i gołębicach ;)

279. Data: 2007-09-11 17:12:14

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> Miedzy innymi takie jak ten watek.
> Narazanie sie na wchodzenie z buciorami w Twoje zycie obcych ludzi.

Przez monitor nikt mi w moje życie nie wejdzie, a na krytykę jestem
odporna - szczególnie na nieuzasadnioną krytykę, której podłożem jest brak
sympatii do mojej wirtualnej osoby.

> Jak jestem na meza zla to mu o tym mowie.

Ja też - jak jest w domu :)

Jak jestem na niego zla na
> odleglosc (bo on jest akurat w pracy dlugo i o to jestem zla) to
> dzwonie do kolezanki i moge jej sie wygadac. Ona pogada na swojego
> chlopa i jest mi zaraz lepiej.

Dla mnie to jest właśnie pranie brudów, o którym mówiła Lia. Ja wolę
anonimowo w necie.

Jak moj wraca do domu to moja zlosc
> jest juz 'opadnieta' i moge spokojnie powiedziec co mnie boli. Nigdy
> bym nie wypisywala na necie skarg na niego, bo wiem ze po czasie
> emocje opadaja, sprawy sie wyjasniaja, a smrod na grupie by pozostal.

No i co mi po takim "smrodzie", kogo zainteresuje jakaś tam Teli za jakiś
czas?

No widzisz.
Teli.

280. Data: 2007-09-11 17:13:03

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> Naprawde uwazasz ze jest duzo takich osob, ktore po swoich snach
> zakochuja sie w ich bohaterach?

Chcesz powiedzieć, że ja się na serio zakochałam?
Teli.

Re: co mam zrobić?
Re: co mam zrobić?
Mam problem z problemem