Re: co mam zrobić?

431. Data: 2007-09-12 13:18:30

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Loja Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
news:fc8oro$s20$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie, on jedynkę męczył ;)

Biedactwo.

Qra

432. Data: 2007-09-12 13:18:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał(a):

> co to jest "curcia"?

Takie dzieciątko do karmienia cycusiem.

--
s i w a

433. Data: 2007-09-12 13:18:57

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Loja Lemur*. Seriously?. Seriously.

> Nie, on jedynkę męczył ;)

Jak to człowiek nie nadąża za tymi określeniami ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

434. Data: 2007-09-12 13:19:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I po takim tekście nie wiesz dalej co robić?

Et tu, Brute... ;-))

Qra

435. Data: 2007-09-12 13:25:45

Od: "Zombi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> Takie dzieciątko do karmienia cycusiem.

To raczej cÓrcia.

436. Data: 2007-09-12 13:28:38

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał/wrote dnia/on 2007-09-12 15:03:

> powiedził mi, żebym zapytała tutaj lepiej co zrobić, żeby żona
> się zajęła mężem, a nie komputerem.

Dzięki za rozbawienie w ten pop... dzien

ŁK

437. Data: 2007-09-12 13:28:45

Od: Loja Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zombi pisze:

> To raczej cÓrcia.

Nie.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

438. Data: 2007-09-12 13:29:03

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fc8o5l$qcq$5@atlantis.news.tpi.pl...

> Hormony - byłam w ciąży :)

Byłaś w ciąży biorąc ślub. Biorąc ślub przysięgałas innemu. Czy Ty w ogóle
kochasz swojego męża? Czy życie Ci taki psikus zrobiło?

> ,piszesz, że robił afery jak chciałas się spotkać z
>
> On też dlatego przestał się interesować tym co mam w głowie, bo nie dał
> temu rady.

Czyli on to wszystko wie, tak? I nie dał rady przez to przebrnąc, tak?

> Bez przesady. Śnił mi się, a nie byłam nikim rzeczywistym zauroczona.

Ale pisałas na grupę że jesteś nim zauroczona, że o nim cały czas myślisz,
że się zastanawiasz jakby wyglądało Twoje życie u boku tego faceta a nie
męża. Takich rzeczy nie piszę się pod wpływem jednego mało znaczącego snu.

> by go to zainteresowało jakbyś mu
>
> Może jakbym go poprosiła to by przeczytał, ale pokręciłby głową.

> Tak. Kiedyś poprosiłam go o przeczytanie któregoś wątku i na końcu
> powiedził mi, żebym zapytała tutaj lepiej co zrobić, żeby żona się zajęła
> mężem, a nie komputerem.

Aha, i jakie dostałaś rady?

> Jego takie bleblanie nie interesuje. To jest człowiek bardzo konkretny.

To nie bleblej tylko weź się za ratowanie waszego związku. Bo coraz bardziej
widać że to nie tylko jego wina że jest jak jest.

Sylwia

439. Data: 2007-09-12 13:30:08

Od: "Szpilka" <s...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> McDreamy or McSteamy? *Loja Lemur*. Seriously?. Seriously.

> Jak to człowiek nie nadąża za tymi określeniami ;)

LOL

Sylwia :-)

440. Data: 2007-09-12 13:30:19

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Zombi*. Seriously?. Seriously.

> To raczej cÓrcia.

Kolejny nick, Teli?

Co do poprawiania siwej - LOLik ;D
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

Re: co mam zrobić?
Re: co mam zrobić?
Mam problem z problemem
mam problem z sobą