Re: co mam zrobić?

71. Data: 2007-09-10 16:39:32

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja twierdzi, że:

tylko własnego ojca ale i funkcjonariuszy policji.

> Ja nie piszę o ekstremach. Piszę o tym, co się tutaj dzieje.

No to skoro mowa o usenecie przytoczę przykład grupowicza
http://krapkowice.net/kurier,art,id_7457
Nadal upierasz się przy swoim?

--
Jeder tut's auf seine Weise
Ewa (30.4), Julka (4), Zuza (3.1)

72. Data: 2007-09-10 16:54:40

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta pisze:

> No to skoro mowa o usenecie przytoczę przykład grupowicza
> http://krapkowice.net/kurier,art,id_7457
> Nadal upierasz się przy swoim?

Nie rozumiem co to ma do rzeczy. Mi chodzi o to, że jeżeli ktoś jest
wredną suką na necie to nawet jeśli w zaciszu domowym jest szarą myszką
to ten suczyzm w niej siedzi. I w każdej chwili może wyleźć.
Do tego chodzi mi o to (pomijając ekstrema - podany przykład to dla mnie
ekstremum), że jeżeli z kimś się gada nawet via net to można się pokusić
o jego ocenę. O ocenę osoby zupełnie postronnej już nie bardzo.
Pamiętasz jak Lozen napisała, że Arab jest (w skrócie) tyranem trzęsącym
całym domem? Naprawdę zdrowo się wtedy uśmiałam. A już jeśli chodzi o
moją osobę to kilka spostrzeżeń (jej i innych pań) było trafnych.
Aczkolwiek nie wszystkie oczywiście.

BTW który to?

L.

73. Data: 2007-09-10 17:07:49

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja twierdzi, że:

> [...]
necie to nawet jeśli w zaciszu domowym jest szarą myszką to ten suczyzm w niej

A mnie chodzi nie tylko o bycie wredną suką. Chodzi mi o coś zupełnie przeciwnego. O
to, że ktoś może stworzyć swój wizerunek jako osoby opanowanej, inteligentnej i
ciepłej a w 'realu' może być zwykłym furiatem o wyjątkowo płytkiej powierzchowności.
Na przygotowanie słowa pisanego masz o wiele więcej czasu niż na spontaniczną
wypowiedź. Ja pisałam, że nie przeklinam, w rzeczywistości mogę jednak kląć jak
szewc. Nie będę przecież używać wulgaryzmów-przecinków w słowie pisanym, bo
wyglądałoby to conajmniej sztucznie. ;)

> Do tego chodzi mi o to (pomijając ekstrema - podany przykład to dla mnie
ekstremum), że jeżeli z kimś się gada nawet via net to można się pokusić o jego
ocenę. O ocenę osoby zupełnie postronnj już nie bardzo. Pamiętasz jak Lozen napisała,
że Arab jest (w skrócie) tyranem trzęsącym całym domem? Naprawdę zdrowo się wtedy
uśmiałam.

Nie pamiętam.

> A już jeśli chodzi o moją osobę to kilka spostrzeżeń (jej i innych pań) było
trafnych. Aczkolwiek nie wszystkie oczywiście.

Nie wszystkie, prawda? A dlaczego zatem część pań się myliła a część nie?

> BTW który to?

Tylko jeden był o takich inicjałach. Wypowiadał się wielokrotnie w sprawach
szkolno-wychowawczych.

74. Data: 2007-09-10 17:10:49

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja twierdzi, że:

75. Data: 2007-09-10 17:16:15

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta pisze:

> [...]
szewc. Nie będę przecież używać wulgaryzmów-przecinków w słowie pisanym, bo

Może i tak. Mało tutaj takich.

> [...]
że Arab jest (w skrócie) tyranem trzęsącym całym domem? Naprawdę zdrowo się wtedy

Ten sam wątek co nadwaga mojej córki.

trafnych. Aczkolwiek nie wszystkie oczywiście.

> Nie wszystkie, prawda? A dlaczego zatem część pań się myliła a część nie?

Część naoglądała się za dużo brazyliany.

> Tylko jeden był o takich inicjałach. Wypowiadał się wielokrotnie w sprawach
szkolno-wychowawczych.

Hm. Coś nie pamiętam. Chyba go nie czytałam. Na temat pedofilii też się
wypowiadał?

L.

76. Data: 2007-09-10 17:26:13

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja twierdzi, że:

> Może i tak. Mało tutaj takich.

Zakładasz, że większość jest taka, jaką ją czytasz. A ja nie zakładam
niczego. Oszczędza rozczarowań :)

> Ten sam wątek co nadwaga mojej córki.

Nie czytałam wszystkich 900 postów. Zaciekawił mnie jedynie kuriozalny
pomysł odchudzania nastolatki przez dietę zamiast przez intensywny
wysiłek fizyczny i zmianę organizacji dnia.

> Część naoglądała się za dużo brazyliany.

Ja nie oglądam wcale brazyliany, a też nie zgadzasz się z moim zdaniem
na Twój temat.

> Hm. Coś nie pamiętam. Chyba go nie czytałam. Na temat pedofilii też
> się wypowiadał?

Nie pamiętam.

77. Data: 2007-09-10 17:36:48

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta pisze:

> Zakładasz, że większość jest taka, jaką ją czytasz. A ja nie zakładam
> niczego. Oszczędza rozczarowań :)

W moim przypadku to są rozczarowania in plus.

> Nie czytałam wszystkich 900 postów. Zaciekawił mnie jedynie kuriozalny
> pomysł odchudzania nastolatki przez dietę

Diety to moja mama. Ja pisałam głównie o ograniczeniu możliwości
wyjadania z lodówki co 5 minut. Usłyszałam, ze to nerwowe i że to się
leczy i biedne dziecko katowane przez rodziców tararara. Znasz ten styl
- zapewne nie muszę rozwijać.

Nieistotne.

> Ja nie oglądam wcale brazyliany, a też nie zgadzasz się z moim zdaniem
> na Twój temat.

Metafora. Nie wiem - może za dużo kryminałów czytałaś albo coś w tym
stylu. Spiskowa teoria dziejów. Dokładanie swoich doświadczeń.
Emocjonalne podejście do tematu. Dużo tego.

L.

78. Data: 2007-09-10 18:48:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja pisze:

> Znasz tego gościa? Rozmawiałaś z nim chociaż raz? To skąd wiesz, że

Nie znam ani gościa, ani gościówy, sądzę tylko po tym, co czytam w
postach - nie biję się w piersi, że tak jest na pewno.

> Mniej tiwi życzę...

Już mniej się nie da - właśnie się zorientowałam, że jedyny serial który
oglądałam, wycięli mi z programu. A' propos - może ktoś wie, co się
stało z "Pogodą na piątek"?

Pozdrawiam
Ewa

79. Data: 2007-09-10 18:49:05

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zupełnie mnie nie zrozumiałaś. Chyba znowu podążyłaś swoimi utartymi
> ścieżkami myślowymi ;-).

Napisałaś to pod wątkiem o przyjaźni z mężczyznami, więc tak to
zinterpretowałam.

Chodziło mi o to, że trudno by było znaleźć
> kobietę, która wytrzymałaby w przyjaźni _z_Tobą_. I z tego, co piszesz
> poniżej, chyba mam rację :-).

Tak.

> Nie chce mi się przeglądać Twojej twórczości teraz. Polegam na swojej
> pamięci, która rzadko mnie zawodzi :-).

Ale czasami jednak zawodzi.
Teli.

80. Data: 2007-09-10 18:55:31

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co tak naskakujesz? IMO to bardzo prawdopodobne.

Przepraszam, ale śmię ponownie twierdzić, że każdy sądzi według siebie :)
Teli.

Re: co mam zrobić?
Re: co mam zrobić?
Mam problem z problemem