Re: co mam zrobić?

31. Data: 2007-09-11 13:36:18

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał/wrote dnia/on 2007-09-11 10:36:

> Powiedzmy -- wzorem głowy rodziny.

I sądziesz, że on w przyszłości będzie umiał wejść w rolę głowy
rodziny? Czy może raczej będzie się tak zachowywał (i to raczej
poświadomie), jakby była to rola właściwa dla kobiety w związku?
I nie mówię o bijatykach z kolegami - akurat tego może jesteś go
w stanie nauczyć. Mówię o przyszłych relacjach mąż-żona.

Pozdr,
--
ŁK

32. Data: 2007-09-11 13:39:02

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lukasz Kozicki*. Seriously?. Seriously.

> [...]
> I nie mówię o bijatykach z kolegami - akurat tego może jesteś go
> w stanie nauczyć. Mówię o przyszłych relacjach mąż-żona.

Skąd założenie, że jak dziecko w domu nie ma ojca biologicznego to w zyciu
na oczy nie widzialo relacji matki z mężczyzną?
Jakies nowe wytyczne, że jak sie nie chce ojca dziecka to ma się bana na
innych facetow? ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

33. Data: 2007-09-11 13:47:38

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy -- wzorem głowy rodziny.

ale glowa rodziny w pelnej rodzinie, nie musi byc zawsze ojciec.

i.

34. Data: 2007-09-11 14:10:13

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/wrote dnia/on 2007-09-11 15:39:

> Jakies nowe wytyczne, że jak sie nie chce ojca dziecka to
> ma się bana na innych facetow? ;)

A przeczytałaś wypowiedź Siwej, do której się odnoszę?
Bo mam wrażenie że nie.

Pozdr,
--
ŁK

35. Data: 2007-09-11 14:12:04

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> rodziny? Czy może raczej będzie się tak zachowywał (i to raczej
> poświadomie), jakby była to rola właściwa dla kobiety w związku?

Sądzę, że bedzie umiał. Ale jeśli nie, to nie widzę problemu.

--
s i w a

36. Data: 2007-09-11 14:18:03

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Lukasz Kozicki*. Seriously?. Seriously.

> A przeczytałaś wypowiedź Siwej, do której się odnoszę?
> Bo mam wrażenie że nie.

To nie Ty sugerowałes, że takie dziecko hodowane bez ojca to ma przerąbane,
bo te mityczne relacje mąż-żona nie dane mu są do oglądania?

37. Data: 2007-09-11 14:28:27

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz mi zdefiniowac na czym polega _niepełne_ wychowanie?

przez tylko mame, lub tylko tate.

> A tu bym Cie zaskoczyła pewnie. W każdym razie dobrze, że córki nie
> mam...

to nie chodzi tylko o to, ze np skaczesz ze spadochronem. Nie o roli Martyny
Wojciechowskiej tu mowa.

iwon(K)a

38. Data: 2007-09-11 14:46:14

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki pisze:

> I sądziesz, że on w przyszłości będzie umiał wejść w rolę głowy
> rodziny? Czy może raczej będzie się tak zachowywał (i to raczej
> poświadomie), jakby była to rola właściwa dla kobiety w związku?

A kto powiedział, że mąż musi rządzić domem?

L.

39. Data: 2007-09-11 15:28:08

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja napisał/wrote dnia/on 2007-09-11 16:46:

> A kto powiedział, że mąż musi rządzić domem?

Mały flamik?
Thx, nie chce mi się.
--
ŁK