Re: co mam zrobić?

41. Data: 2007-09-11 17:55:15

Temat: Re: co mam zrobić?
Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki pisze:

> Może mam, nie wiem. Możesz spróbować nauczyć męża, co Ci jest
> potrzebne do uszczęścliwienia Cię.

Mądre.
Przy założeniu, że sama będziesz się uczyć co jemu jest potrzebne.

L.

42. Data: 2007-09-11 18:42:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja napisał(a):

> A kto powiedział, że mąż musi rządzić domem?

Cicho być. W końcu wiadomo, że "my rządzimy światem, a nami kobiety",
nie?
Mąż jest głową rodziny i basta, ale żona za to szyją. A teraz popatrz w
lustro i sprawdź, co czym kręci ;-)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

43. Data: 2007-09-11 18:54:19

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mąż jest głową rodziny i basta, ale żona za to szyją.

A dupa zawsze z tyłu, Hipolicie...

--
s i w a

44. Data: 2007-09-11 21:18:32

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> A dupa zawsze z tyłu, Hipolicie...

LOL

L.

45. Data: 2007-09-11 21:19:47

Od: Lolalna Loja <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Mąż jest głową rodziny i basta, ale żona za to szyją. A teraz popatrz w
> lustro i sprawdź, co czym kręci ;-)

Zasadniczo można powiedzieć, że większością ja. Mam więcej samozaparcia.
A i tak znów mi się nadkwasota odezwała :/

L.

46. Data: 2007-09-12 06:59:49

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalna Loja napisał(a):

> Zasadniczo można powiedzieć, że większością ja.

No i o to chodzi. A jak jeszcze uda Ci się głowie wmówić, że to ona ma
coś do powiedzenia, to w ogóle miodzio ;-P

> Mam więcej
> samozaparcia. A i tak znów mi się nadkwasota odezwała :/

Każdy ma jakiegoś mola, co go gryzie. Ja mam nadciśnienie, ale to nie od
kręcenia głową ;-)

47. Data: 2007-09-12 07:23:33

Od: Lolalna Loja <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> No i o to chodzi. A jak jeszcze uda Ci się głowie wmówić, że to ona ma
> coś do powiedzenia, to w ogóle miodzio ;-P

"Głowa" ma do powiedzenia tyle ile ma życzenie powiedzieć. I nie muszę
kręcić i kombinować.

L.

Re: co mam zrobić?
Re: co mam zrobić?