co może łykać ciężarna?

1. Data: 2001-08-29 08:39:05

Temat: co może łykać ciężarna?
Od: "wowi" <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Żona - 9 miesiąc ciąży - obudziła się z typowymi objawami przeziębienia:
gardło, katar, głowa...
Co może i powinna łykać, co by się to nie rozhulało???

z góry dzięki za porady
Wojtek

2. Data: 2001-08-29 09:03:33

Temat: Re: co może łykać ciężarna?
Od: Asia Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wowi" <w...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Żona - 9 miesiąc ciąży - obudziła się z typowymi objawami przeziębienia:
> gardło, katar, głowa...
> Co może i powinna łykać, co by się to nie rozhulało???

Ja w ciąży dostawałam od lekarza tylko
rutinoscorbin i wapno do picia. No i naturalne metody.
Działało...na szczęście.
Asia

3. Data: 2001-08-29 10:15:11

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wowi <w...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mi9of$585$...@N...Korbank.PL...
> [...]
> gardło, katar, głowa...
> Co może i powinna łykać, co by się to nie rozhulało???

Syrop z cebuli, plukanie gardla szalwia i woda z sola, miod rozpuszczony w
letniej wodzie z dodatkiem wycisnietej cytryny, czosnek.

Aga

4. Data: 2001-08-29 12:51:17

Od: Ania Stelmach <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnieszkaP wrote:

> [...]
>
> Syrop z cebuli, plukanie gardla szalwia i woda z sola, miod rozpuszczony w
> letniej wodzie z dodatkiem wycisnietej cytryny, czosnek.

I jeszcze duzo pic i odpoczywac.
slimaczek+
--
Kobiety, konie i winorośl potrzebują energicznych posiadaczy.
http://slimaczek.w.interia.pl

5. Data: 2001-08-29 19:09:42

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wowi" <w...@a...com.pl> wrote in message
> Witam!
> Żona - 9 miesiąc ciąży - obudziła się z typowymi objawami przeziębienia:
> gardło, katar, głowa...
> Co może i powinna łykać, co by się to nie rozhulało???

Kobieta w ciąży musi stosowac leki z największą ostrożnością. Absolutnie nie
wolno jej leczyć się samej !
Wiele popularnych leków zakłóca przebieg procesów fizjologicznych w
organiźmie kobiety ciężarnej, w ten sposób pośrednio wpływając na płód.
Leków dostępnych bez recepty nie zażywa się bez porozumienia ze swoim
lekarzem. Nie należy przyjmować leków zawierających salicylany. Do tych
ostatnich należy ASPIRYNA, której przyjmowanie w duzych dawkach POD KONIEC
CIĄŻY może prowadzić do wydłużenia porodu i nadmiernego krwawienia w jego
trakcie.
Większość syropów zawiera alkohol i inne szkodliwe dla płodu skladniki, mam
na myśli leki przeciwkaszlowe. Zgłoście się do lekarza.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

6. Data: 2001-08-30 01:43:29

Od: ula p. <u...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka wrote:

> [...]
> Większość syropów zawiera alkohol i inne szkodliwe dla płodu skladniki,
> mam na myśli leki przeciwkaszlowe. Zgłoście się do lekarza.

a może się orientujesz czy No-spa w ciąży (3 trymestr) ma jakieś skutki
uboczne?
--
ula p.

7. Data: 2001-08-30 06:02:28