co można zrobić z pomidora :)

1. Data: 2004-12-10 12:39:05

Temat: co można zrobić z pomidora :)
Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mały pomysł dla kogoś, kto by chciał wegetarian rakami przyjmować :)
<http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rub
rID=40617&PhotoID=336324>

Pozdrawiam
Ania I.

1. Data: 2004-12-10 13:32:53

Temat: Re: co można zrobić z pomidora :)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniai" <aniai@go2_usun_to.pl>
> Witam!
> Mały pomysł dla kogoś, kto by chciał wegetarian rakami przyjmować :)

> [...]

A to wegetarianie ryb nie jedzą?
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-10 13:36:49

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Dec 2004 14:32:53 +0100, Waćpanna lub Waćpan *JerzyN*, w
wiadomości news:<news:cpc8o8$jud$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> A to wegetarianie ryb nie jedzą?

Prymitywna prowokacja ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-12-10 13:50:11

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>

> Prymitywna prowokacja ;>

Dlaczego tak uważasz?
Można ich oszukać na 1000 sposobów, nawet mięso zjedzą jak nie wiedzą bo
nie wyczuwają, szczególnie w pastach wszelakich.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-10 13:55:15

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Dec 2004 14:50:11 +0100, Waćpanna lub Waćpan *JerzyN*, w
wiadomości news:<news:cpc9on$ovm$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Dlaczego tak uważasz?

Dlatego, że tu już nie raz, przy prośbach wegetarian o przepisy, pojawiały
się stwierdzenia, że wegetarianie ryb nie jedzą, bo to mięso.

> Można ich oszukać na 1000 sposobów, nawet mięso zjedzą jak nie wiedzą bo
> nie wyczuwają, szczególnie w pastach wszelakich.

A jaki w tym sens? Wpieprzać się w czyjąś ideologię i robić mu taki kawał.

1. Data: 2004-12-10 13:58:22

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pojawiały
> się stwierdzenia, że wegetarianie ryb nie jedzą, bo to mięso.

Dla mnie nie mięso, podobnie jak ryby i bobry.
:-)

> A jaki w tym sens? Wpieprzać się w czyjąś ideologię i robić mu taki
kawał.

Taka ładna dziewczynka a tak brzydko mówi.
Czasami są sytuacje, ze powinni jeść mięso tyle, że nie chcą.
Co innego jak wiedzą, że to mięso i go czują.
Nawet starozakonni jedzą wieprzowinę jak im powiedzieć, że to nie
wieprzowina.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-12-10 14:02:41

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Dlatego, że tu już nie raz, przy prośbach wegetarian o przepisy, pojawiały
> się stwierdzenia, że wegetarianie ryb nie jedzą, bo to mięso.

> A jaki w tym sens? Wpieprzać się w czyjąś ideologię i robić mu taki kawał.

Eeee....ja przepraszam, że się wtrącę, ale w końcu to mój wątek. Co z
Wami ludzie? Można wiedzieć po kiego grzyba zaczynacie taką dziwną
dyskusję tam, gdzie miało byc miejsce na miłą rozmowę i dzielenie się
pomysłami na ciekawe podanie różnych rzeczy?
Jerzy- po co zadajesz takie- powiedzmy wprost- głupie pytania? Przecież
nie od dziś jesteś na grupie. A poza tym, gdzie w moim poście jest mowa
o rybach ?? I jak byś zareagował na łódki z jajek i sera na sałacie czy
muchomory z jajek i pomidorów??

I żeby nie było OT.
Proszę o inne ciekawe pomysły na podanie warzyw :)
Aha- krokodyla z ogórka też już mam w kolekcji :)

Pozdrawiam
Ania I.

1. Data: 2004-12-10 14:14:47

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Dec 2004 15:02:41 +0100, Waćpanna lub Waćpan *aniai*, w
wiadomości news:<news:cpcaa7$7ud$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

Ale tam dziwną. Normalną.

1. Data: 2004-12-10 14:17:29

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Dec 2004 14:58:22 +0100, Waćpanna lub Waćpan *JerzyN*, w
wiadomości news:<news:cpca81$ric$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Dla mnie nie mięso, podobnie jak ryby i bobry.

Aha, wszystko zależy od punktu widzenia.

> Taka ładna dziewczynka a tak brzydko mówi.

Excusez moi, Monsieur.

> Czasami są sytuacje, ze powinni jeść mięso tyle, że nie chcą.

Oczywiście, sa takie sytuacje, na przykład zdrowotne. Ale poza nimi, to ja
bym biednym wegetarianom nie wpychała mięsa pod kamuflażem.

> Nawet starozakonni jedzą wieprzowinę jak im powiedzieć, że to nie
> wieprzowina.

Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal :)

1. Data: 2004-12-10 14:23:33

Od: aniai <aniai@go2_usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Ale tam dziwną. Normalną.

A to przepraszam w takim razie :)
Dla mnie zabrzmiało jakbyście mieli zaraz do rękoczynów przejść ;)

To już się nie wtrącam.
Pozdrawiam
Ania I.

[pyt] Zupa z lososia