co na b.b.b. suche stanowisko?

11. Data: 2005-07-15 08:09:17

Temat: Re: co na b.b.b. suche stanowisko?
Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:7670.000002ee.42d76093@newsgate.onet.pl...

> Dokładnie nie pamiętam ale wydaje mi się że była to Lavatera × clementii
> cultivar.
> Pierwszą zimę przeżywa bez problemów, nawet bez okrycia a po kolejnej nie
> wypuszcza nic a nic. Może ona lubi jakieś specyficzne warunki?

O....no to jestem Ci szalenie wdzięczna za informację! Ciekawe tylko, jak
zrobię te sadzonki z kwitnących pędów:-(, ale to szczegół. A warunki...cóż -
ciepło, sucho, przpuszczalnie, obojętna gleba - więcej danych nie ma i nie
będzie.

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2005-07-15 09:28:43

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:db6bvg$lk5$1@inews.gazeta.pl...

> U mnie w tym roku nawet banalne rojniki się zwijają. W suszy radzą sobie
> jeszcze krwawniki szczególnie A. filipendulina, szałwia lekarska,
dziewanny,
> reszta więdnie.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Witam
Jeszcze mikołajki, mam dużo mogę podarować, w dodatku mieszkam niedaleko :-)
pozdrawiam, Bogda

13. Data: 2005-07-15 15:20:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Jul 2005 01:52:46 +0200, Sylwia S napisał(a):

> Być może jeszcze niektóre bodziszki(korzeniasty wytrzyma chyba wszystko) ale tu
> się nie wypowiadam....

Wytrzyma. I żałobny takoż (Geranium phaeum) i wielkopłatkowy (Geranium
paltypetalum)

I poziomkówka indyjska....

Pozdrawiam
Marta

14. Data: 2005-07-15 18:01:34

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> posadzic na *bardzo* suchym, slonecznym i
> piaszczystym kawalku ogrodu?
> Ula, Gdynia

Pod warunkiem podlewania w pierwszym roku wrzosy powinny doskonale się tam
czuć.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

15. Data: 2005-07-15 18:25:10

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Tyle, ze na zdjeciach to duze krzaczki a u mnie po przemarznieciu wystaja w
chwili obecnej jakies 15 -20 cm nad ziemia. No i oczywiscie nie kwitna.

Elfir

16. Data: 2005-07-15 18:43:19

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Jul 2005 20:25:10 +0200, Elfir Dar'n'Ytta napisał(a):

> zima
>
> Tyle, ze na zdjeciach to duze krzaczki a u mnie po przemarznieciu wystaja w
> chwili obecnej jakies 15 -20 cm nad ziemia. No i oczywiscie nie kwitna.

Ja ja sadziłam w zeszłym roku (Mario ukłony), część ponad powierzchnią
ziemi i kopczykiem przemarzła. Przycięłam, wypuściła nowe pędy i bardzo
ładnie rośnie. W tej chwili ma jakieś 80 cm - sadziłam w ziemi kompostowej
zmieszanej z piaskiem i odrobiną dolomitu. Oczywiście w pełnym słońcu.
Myślę, że niedługo zakwitnie:) Jedyne zmartwienie, że na mojej cięzkiej
glebie zacznie się wykładać:(
Ale generalnie to nie są duże krzewy:)

Osobiście uważam, że ładniejszy pokrój ma caryopteris, jestem fanką tego
krzewu:)

Pozdrawiam
Marta

17. Data: 2005-07-15 20:00:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ja sadziłam w zeszłym roku (Mario ukłony), część ponad powierzchnią
> ziemi i kopczykiem przemarzła. (...)

Podobnie zrobiłam ze swoim krzaczkiem. Ponad kopczykiem przemarzło ale
ładnie wypuściła z pozostałych pędów w ilości 4. I również sięgają prawie
metra wysokości.
Czemu akurat na glinie będzie się wykładać, u mnie na glebie piaskowo
próchnicznej w miarę jak na moje warunki suchej na razie ładnie rośnie
pionowo :-)

Serdecznie Miłka

18. Data: 2005-07-15 20:03:40

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam zazdroszcząc piasku
>
> SylwiaS

A jakim gruntem dysponujesz skoro pragniesz piasku ???

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-07-15 20:13:23

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> A jakim gruntem dysponujesz skoro pragniesz piasku ???
>
> Serdecznie Miłka

Ja wiem :-))
glina !!! wygląda jak skała. dla roślin dobra ale do uprawy :-(
pozdrawiam, bawiąca się w piaseczku,
Bogda

20. Data: 2005-07-15 22:08:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Jul 2005 22:00:00 +0200, Miłka napisał(a):

> Czemu akurat na glinie będzie się wykładać, u mnie na glebie piaskowo
> próchnicznej w miarę jak na moje warunki suchej na razie ładnie rośnie
> pionowo :-)

W zeszłym roku się pokładała.
Gliniasta gleba zazwyczaj jest zasobniejsza, no i ten kompost...
Ten problem mam z wieloma roślinami i niestety nie mają takie ładnego
pokroju jakbym sobie życzyła.
Ale teraz jeszcze rośnie w górę, zobaczymy za miesiąc.

Pozdrawiam
Marta

[spam] maty wiklinowe sprzedam
Przycięcie (wycięcie) drzew
jaka nazwa ?
Malwa anemonowa
[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!