co na podłogę balkonu

1. Data: 2013-08-30 09:53:28

Temat: co na podłogę balkonu
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czeka mnie konserwacja balkonu blokowego. Czas zeszlifować starą farbę z
listew metalowych i pomalować na nowo.
Zeszlifować zabrudzoną zaprawę podłogę. I co dać na tę podłogę?
Kafelki, to dodatkowy ciężar. A może jakąś żywicę?
Podłoga jest ze spadem, więc coś co nie będzie spływało.
Czy ma ktoś z Was doświadczenia w użyciu na podłogę balkonu żywic
lub innych, nie kafelkowych elementów?

Pozdrawiam Krycha.
--
,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
człowiekiem."

2. Data: 2013-08-30 17:10:14

Temat: Re: co na podłogę balkonu
Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-08-30 09:53, Krycha wrote:
> [...]
> [...]
> Czy ma ktoś z Was doświadczenia w użyciu na podłogę balkonu żywic

Po remoncie miałem czysty żywy beton i też główkowałem - stanęło
na porządnym zagruntowaniu i pomalowaniu emalią chlorokauczukową.
Po dwóch zimach wygląda, jakbym malował wczoraj (no, może trochę
brudniej jest ;-)).

--
mrg

3. Data: 2013-08-31 21:33:16

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-30 17:10, marrgol pisze:

> [...]
> na porządnym zagruntowaniu i pomalowaniu emalią chlorokauczukową.
> Po dwóch zimach wygląda, jakbym malował wczoraj (no, może trochę

A czym gruntowałeś pod tą emalię?

Krycha.

4. Data: 2013-09-01 01:18:35

Od: marrgol <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-08-31 21:33, Krycha wrote:

> A czym gruntowałeś pod tą emalię?

Emulsją UNI-GRUNT Atlasa.

--
mrg

5. Data: 2013-09-06 13:43:45

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>Podłoga jest ze spadem, więc coś co nie będzie spływało.
>Czy ma ktoś z Was doświadczenia w użyciu na podłogę balkonu żywic

Szukaj pod haslem Sikafloor.

6. Data: 2013-09-06 23:36:50

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-06 13:43, Przesmiewca pisze:
(...)

> Szukaj pod haslem Sikafloor.

Ciekawy produkt.
Tylko duże opakowania i z tego powodu drogie jak na moje 2 m2 balkonu.
Ale może jeszcze kiedyś skorzystam z tego produktu.
W Castoramie chyba nie sprzedają, bo nie zaproponowali mi nic takiego,
gdy pytałam.

Krycha.

7. Data: 2013-11-18 19:43:36

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem z odpornością na promieniowanie UV.

-----
> Szukaj pod haslem Sikafloor.

Malowanie tapet
Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?
Drzwi suwane do garderoby na panele czy posadzkę?
Pentagram Monstr -- kolejna od_słona
Allegro i piksel_sklep