co na zmarznięte donie i stopy ?

1. Data: 2005-10-06 09:28:06

Temat: co na zmarznięte donie i stopy ?
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pracuję przy komputerze i od pewnego czasu..
marzną mi strasznie dłonie oraz palce u nóg..
strasznie to rozprasza i nie wiem co z tym zrobić ?
mam ubrane 2 swetry i nic
coś z krążeniem nie tak czy jak ?
słyszałam, że od takiego marznięcia można
reumatyzmu się nabawić, prawda to ?
co poradzicie oprócz wizyty u lekarza ?
pozdrawiam :)
Katrinos

2. Data: 2005-10-06 09:58:54

Temat: Re: co na zmarznięte donie i stopy ?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katrinos" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> pracuję przy komputerze i od pewnego czasu..
> marzną mi strasznie dłonie oraz palce u nóg..
> strasznie to rozprasza i nie wiem co z tym zrobić ?
> mam ubrane 2 swetry i nic
> coś z krążeniem nie tak czy jak ?

np. Aspargin, albo jakis magnez +wit B6, wapno...

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

3. Data: 2005-10-06 11:03:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> np. Aspargin, albo jakis magnez +wit B6, wapno...

+ oczywiscie wstawaj od tego kompa co jakis czas coby sie rozruszac;)

4. Data: 2005-10-06 11:19:33

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pracuję przy komputerze i od pewnego czasu..
> marzną mi strasznie dłonie oraz palce u nóg..
> strasznie to rozprasza i nie wiem co z tym zrobić ?
> mam ubrane 2 swetry i nic

A masz dostatecznie cieplo w pomieszczeniu, gdzie pracujesz?
Niby pytanie banalne, ale dla kazdego cieplo oznacza zupelnie cos innego. Ja
np. czuje sie ok w temperaturze 25 st. Dlatego tez juz teraz dogrzewam sie
farelka ;) Dodatkowo wypijam hektolitry goracej herbaty i cieplo sie
ubieram. Raz na godzine rob sobie przerwe i troche sie poruszaj (chocby po
to, zeby ta nieszczesna herpate sobie zrobic). I koniecznie zadbaj, zeby
bylo dostatecznie cieplo, bo potem bedziesz miala takie problemy ze stawami
jak ja.

Pozdrawiam
Magda i moje stawy :)

5. Data: 2005-10-06 20:19:34

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> witam
>
> <cut> od pewnego czasu..
> marzną mi strasznie dłonie oraz palce u nóg..
<cut>

nie masz problemow z tarczyca?

--
pozdro
ape

6. Data: 2005-10-06 21:58:08

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam ubrane 2 swetry i nic

W co te swetry są ubrane?

7. Data: 2005-10-06 22:06:19

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katrinos napisał(a):
> [...]
> mam ubrane 2 swetry i nic
> coś z krążeniem nie tak czy jak ?
> słyszałam, że od takiego marznięcia można

ktoś tu wspomniał o tarczycy...

a jak serducho?? układ krążenia??

a co do sprawdzonych sposobów - dobry krem, stosunkowo tłusty (np nivea,
ten zwykły granatowy), posmarować nim dłonie i stopy na noc, a potem
założyć rękawiczki/skarpetki bawełniane(sic!)...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

8. Data: 2005-10-06 22:49:53

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 Oct 2005 23:58:08 +0200, *Piotrek*
<news:54d1.00000866.43459def@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> W co te swetry są ubrane?

ROTFL

--
Kaja

9. Data: 2005-10-07 08:04:25

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam ubrane 2 swetry i nic
> coś z krążeniem nie tak czy jak ?

Swetry nie mogą być za ciasne, bo to utrudnia krążenie.
A jak są 2, to ten zewnętrzny pewnie ciśnie.
Czasem lepiej zdjąć sweter i będzie cieplej.

I zadzwonić do spółdzielni, żeby lepiej grzali,
lub łaskiewie rozpoczęli sezon grzewczy.

10. Data: 2005-10-11 06:35:14

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 6 Oct 2005 13:19:33 +0200, na pl.sci.medycyna, slonk0 napisał(a):

> [...]
> bylo dostatecznie cieplo, bo potem bedziesz miala takie problemy ze stawami

Wyraźnie widać, że ogólnie z energetyką Twojego organizmu jest coś nie tak
i piciem coraz większej ilości herbaty nic nie zdziałasz, bo ona działa na
obniżenie enegetyki czyli w upał jak najbardziej, ale nie aby się ogrzać.
Na ogrzanie proponuję kakao z imbirem, ale w żadnym wypadku herbatę.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

TSI - wyniki
TSI - prosze o interpretacje