co podać gościom ?

1. Data: 2002-08-22 19:35:56

Temat: co podać gościom ?
Od: "asia" <a...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej mam imprezkę urodzinową i było by miło zrobić coś
" innego " z jednym zastrzeżeniem żeby nie zajęło dużo czasu i energi .
pomóżcie

ASia

1. Data: 2002-08-22 19:40:32

Temat: Re: co podać gościom ?
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@a...pol.pl> napisał w wiadomości
> Hej mam imprezkę urodzinową i było by miło zrobić coś
> " innego " z jednym zastrzeżeniem żeby nie zajęło dużo czasu i energi .
> pomóżcie
>
> ASia

oj, spojrz pare postow nizej...
np. posty z 20 sierpnia na pytanie zadane przez Agnieszke w spr. 18-tki

albo wybierz co drugi watek i goptuj jak popadnie. pomyslow ponizej tysiace

Mechcia

1. Data: 2002-08-22 20:40:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Aug 2002 21:40:32 +0200, "MechaGodzilla"
<m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

> [...]
>
>albo wybierz co drugi watek i goptuj jak popadnie. pomyslow ponizej tysiace

a ja tam bym podala chleb ze smalcem i skwarkami - szybko,.
tanio, energii zuzytej - minimum, napchaja sie (dodaj sagan
ogorkow kiszonych), niech zapija piwem. najedza sie, niektorzy
sie upija i juz.

jak ma byc elegancko, kanapeczki mozna podac na wytwornym
polmisku

Trys, z pewna doza ironii tu i tam i gdzieniegdzie, ale z wyrazna
checia na chleb ze skwarkami
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-23 06:35:39

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@a...pol.pl> napisał w wiadomości
> Hej mam imprezkę urodzinową i było by miło zrobić coś
> " innego " z jednym zastrzeżeniem żeby nie zajęło dużo czasu i energi .
> pomóżcie

witaj :-)
w moim przypadku hitem byly babeczki z kruchego ciasta napelniane farszem
pieczarkowo jajecznym.
Kruchym ciastem - nie slodkim oczywiscie - wyklejasz foremki i pieczesz na
blado (ok. 10 minut max). Napelniasz je ostudzonym farszem. A farsz robisz
tak:
50 dag pieczarek scierasz na grubej tarce (lub siekasz)
2 duze cebule kroisz drobno
3 jajka kroisz drobno (wczesniej je gotujesz na twardo)
mozna do masy dodac troche bulki tartej, chodzi o to zeby całosc sie mniej
wiecej trzymala, przepraszam za wyrazenie, do kupy
sol, pieprz, moze byc natka pietruszki

juz nadziane babeczki wstawiasz do piekarnika tuz przed podaniem na jakies
10 minut i podajesz cieple. Sa pyszne.

I jeszcze prośba:
na grupie pl.rec.kuchnia jest juz jedna asia - ja. Czy nie sprawilaby ci
klopotu zmiana nicka? Pisze na liste ok 3 lata i juz ten nick przylgnal do
mnie, czy mozesz sie jakos odroznic, tak zebysmy nie byly brane za jedna
osobe?

z gory dzieki :-)
Asia

1. Data: 2002-08-23 08:32:33

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> (....)
> juz nadziane babeczki wstawiasz do piekarnika tuz przed podaniem na jakies
> 10 minut i podajesz cieple. Sa pyszne.

Asiu, Twoj przepis bardzo mi sie podoba, ale jak myslisz, czy te babeczki nie
moglyby byc na zimno?

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2002-08-23 08:49:17

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Urbanczyk" <M...@g...com> napisał w
wiadomości news:3D65F321.9120130B@geokrak.com...
> asia wrote:
>

> Asiu, Twoj przepis bardzo mi sie podoba, ale jak myslisz, czy te babeczki
nie
> moglyby byc na zimno?

oczywiscie ze moga byc na zimno, ale na cieplo sa jak dla mnie jeszcze
lepsze, wiesz to tak jak "jeszcze ciepłe bułeczki"

Asia

1. Data: 2002-08-23 09:06:50

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> oczywiscie ze moga byc na zimno, ale na cieplo sa jak dla mnie jeszcze
> lepsze, wiesz to tak jak "jeszcze ciepłe bułeczki"

Dziekuje za odpowiedz. Domyslam sie, ze cieple lepsze, ale chodzilo mi, czy
mozna wziac je np. na piknik. I widze, ze mozna :-)

Maria

papryka marynowana??
Po wywiadze z Makłowieczem - przepis !!!
Klęska urodzaju- Pomidory
Witam
też wkupne:))