co polecacie? :)

1. Data: 2003-09-29 08:25:34

Temat: co polecacie? :)
Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry wszystkim!
chcialam was zapytac drogie Grupowiczki jaki puder w kremie polecilybyscie
na okres jesienno-zimowy
chodzi mi oczywiscie o funkcje ochronna
od dluuuuugiego czasu nie uzywalam tego rodzaju kosmetyku wiec zapewne
wypadlam nieco z tematu
cere mam normalna ale nieco wrazliwa na zimno
jesli chodzi o cene to max 20 zl
z gory dziekuje ze wszelkie porady
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-09-29 09:25:29

Temat: Re: co polecacie? :)
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aninha" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wypadlam nieco z tematu
> cere mam normalna ale nieco wrazliwa na zimno

ja uzywam NIVEA, bardzo mi odpowiada. ale neistety nie wiem czy mozna go
kupic w Polsce
pozdr

1. Data: 2003-09-29 10:51:30

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypadlam nieco z tematu
> cere mam normalna ale nieco wrazliwa na zimno

Mozesz sprobowac podklad aksamitny Avon, jest on gesty dosyc, w sumie dobrze
kryje i dobrze bedzie chronil buzke przed zimnem. normalnie kosztuje 29,90
ale od 17 X bedzie w promocji po 17,90.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-09-29 15:34:45

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak dla mnie, to najlepsze są Unifinace i Colorstay, ale nie mieszczą się w
podanej cenie.

mozesz stosować "krem na mróz" i dotyczasowy podkład.

Targi Uroda - Gdansk
[3m] Ulubine sklepy kosmetyczne i dorgerie
Fryzjer z Lublina
dobra kosmetyczka w Trojmiescie
Melange?