co posadzić w takiej wąskiej kiszce?

11. Data: 2010-04-12 21:27:25

Temat: Re: co posadzić w takiej wąskiej kiszce?
Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 4/12/2010 10:25 AM, Dirko wrote:
> U?ytkownik "Arkadiusz Dymek"<a...@n...bedzie> napisa? w wiadomo?ci

> Hejka. Ja te? pozdrawiam i przypominam o cieciu postów, zeby nie by?o
> tak, jak powy?ej. :-)

A i owszem, ale to ma sens, gdy wypowiedź zbacza z toru, albo jest zbyt
długa i trzeba się myszą namachać, żeby zobaczyć odpowiedź. A tu było
póki co krótko, a i sens mojej odpowiedzi było widać tylko w kontekście
pozostałych wypowiedzi. Odnosiłem się do całości, więc i całość
zacytowałem. Tu nie było bocznych wątków do wycięcia. Ja stary weteran
juznetowy jestem, reguły znam i staram się grać według nich.

Pozdrawiam,
Arkadesh

12. Data: 2010-04-12 22:36:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 4/12/2010 5:27 PM, Arkadiusz Dymek wrote:

> Ja stary weteran
> juznetowy jestem, reguły znam i staram się grać według nich.

Hmmm... I jako stary weteran juznetowy odpowiadasz postem zakodowanym
w UTF-8 na post zakodowany w ISO-8859-2, tym samym zmieniając w nim
polskie litery w nieczytelne robaczki? Inna rzecz, że MimeOLE Dirka
nie deklaruje kodowania.

Pozdrowienia,
Michał

[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]
[*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*][*]

13. Data: 2010-04-12 22:52:33

Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 4/13/2010 12:36 AM, Michal Misiurewicz wrote:

> [...]
> w UTF-8 na post zakodowany w ISO-8859-2, tym samym zmieniając w nim
> polskie litery w nieczytelne robaczki? Inna rzecz, że MimeOLE Dirka

Na ile pamiętam, UTF-8 jest już dozwolony, a ja jestem zwolennikiem jego
stosowania. Gdyby wszyscy kodowali w UTF-8 moglibyśmy zapomnieć o
krzaczeniu, które skądinąd nie jest moją winą w tym przypadku - byłaby
deklaracja, byłoby ok. Inna sprawa, że wysyłam w UTF-8 trochę z lenistwa
- Thunderbird uporczywie kaszanił kodowanie w ISO, a nie chciało mi się
sprawdzić, czy już to naprawili.

Pozdrawiam,
Arkadesh

14. Data: 2010-04-13 12:53:21

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niewe" <n...@o...pl> napisał

> Miałem wyciąć przedmówców, ale Dirko mnie zainspirował ;-)

O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
P: Dlaczego?
O: Pisanie nad cytatem!
P: Co należy do najbardziej wkurzających obyczajów
niektórych newsowiczów?

15. Data: 2010-04-13 15:07:45

Od: "mam pytanko" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P: Co należy do najbardziej wkurzających obyczajów
> niektórych newsowiczów?

Idź się pomódl za swoich ,.... tawariszczi?

16. Data: 2010-04-13 16:47:00

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mam pytanko" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> Idź się pomódl za swoich ,.... tawariszczi?
Hejka. Boletusie, co tak wcześnie? Jako upiór grupowy powinieneś się
pojawiać po 24-tej. ;-)
Pozdrawiam transcendentalnie Ja...cki

jeszcze co do globalnego ocieplenia...
jabłonka, liście...
Czy kiwi ma szansę utrzymać sie w naszym klimacie ??
Magnolia - umarła :(
Kosiarka z Biedronki