Kosiarka z Biedronki

1. Data: 2010-04-08 08:53:26

Temat: Kosiarka z Biedronki
Od: " " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W sklepie spod znaku biedronki pojawiła się kosiarka spalinowa:
http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php

Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

Pozdr,
Mariusz

2. Data: 2010-04-08 09:04:13

Temat: Re: Kosiarka z Biedronki
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał

> [...]
>
> Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
> skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

Osobiscie to balbym sie cokolwiek wiecej niz jogurt kupic w Biedronce.

Kosiarka spalinowa z napedem za 800 zl? Bedzie dobrze jak jeden sezon
wytrzyma. A moze da rade dolozyc drugie 800 zl i kupic niezla firmowa
np: STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM ?

3. Data: 2010-04-08 09:52:22

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> Osobiscie to balbym sie cokolwiek wiecej niz jogurt kupic w Biedronce.
Nie przepadam z generalizowaniem, szczególnie w handlu, np:
Wiertarko-wkrętarka właśnie z biedronki trzyma się nieźle, a kosztowała nawet
nie połowę ceny firmowej. Kątówka z Tesco przeżyła budowę domu i poza zepsutym
włącznikiem nie chce się popsuć. Dlatego szukam opinii osób które skusiły się
albo obejrzały tą kosiarkę i mogą napisać opinie w stylu np: miałem ale coś
się urwało po tygodniu albo montowanie kół może powodować że źle się nią
będzie manewrować itd itp.

> Kosiarka spalinowa z napedem za 800 zl? Bedzie dobrze jak jeden sezon
> wytrzyma. A moze da rade dolozyc drugie 800 zl i kupic niezla firmowa
> np: STIGA TURBO 47 S COMBI B&S Z NAPEDEM ?
:-) Dołożyć zawsze można pytanie czy warto? Jest na pewno lepsza ale czy o 800zł?

Pozdr,
Mariusz

4. Data: 2010-04-08 10:41:11

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w

> :-) Dołożyć zawsze można pytanie czy warto? Jest na pewno lepsza ale czy o
> 800zł?

Warto. Ja taka uzytkuje juz 3 sezon i chodzi jak marzenie (1200 m2).
A kosztuje ok. 1600-1700 zl
Wiec wszystko sie zgadza. :)

5. Data: 2010-04-08 12:30:20

Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w
>
> Warto. Ja taka uzytkuje juz 3 sezon i chodzi jak marzenie (1200 m2).
> A kosztuje ok. 1600-1700 zl
> Wiec wszystko sie zgadza. :)

Nic się nie zgadza - nie użytkujesz, tamtej,
więc nie masz porównania.

Pzdr

JKK

6. Data: 2010-04-08 13:20:19

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał

> Nic się nie zgadza - nie użytkujesz, tamtej,
> więc nie masz porównania.

Ale widze ze ty uzytkujesz :)

7. Data: 2010-04-08 13:55:25

Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale widze ze ty uzytkujesz :)

Dokładnie tej kosiarki - nie,
ale mam chińską odśnieżarkę
z podobnym silnikiem - działa od dwóch lat
bez problemu.
Wykaszarka Texas podobnej proweniencji
- j. w., a miała co robić z chwastami
na ~6a przez 4 lata ;-)

Pzdr

JKK

8. Data: 2010-04-08 15:31:14

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> Witam,
>
> W sklepie spod znaku biedronki pojawiła się kosiarka spalinowa:
> http://www.biedronka.pl/str/2/i/6.php
Wyglada rozsądnie i parametry też
SJS

9. Data: 2010-04-08 20:01:17

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem to już nie pierwszy raz więc może ktoś się skusił i może
> skrobnąć parę zdań o tych kosiarkach? Warto toto kupić?

Trochę mało koników ale nie napisałeś
ile masz tego trawnika do koszenia.
Określę to tak: Ja dałem 4 lata temu 1200 zł za 6 KM
silnik B&S (Briggs&Statton) też ze stalową obudową.
I włąśnie z nią jest trochę zachodu bo trzeba w miarę dokładnie myć,
czyścić z błota i resztek trawy. Po każdym sezonie maluję obudowę
jakąś farbą podkładową i jest OK. Problem jest też z uchwytem bo jest
zwyczajnie lichy i popękał w kilku miejscach ale to też nie problem bo
pospawałem i dodatkowo wzmocniłem. Największa zaleta mojej leciwej już
nieco kosiarki to mocny silnik. Sumując tę z Biedronki możesz śmiało
kupować
jeśli masz stosunkowo mało do koszenia i umiesz pomajsterkować.
Ceny 1800 i powyżej za kosiarkę to moim zdaniem jest chore.
Co tam ma aż tyle kosztować ?!
Biedronkowe 850 zł wydaje się jak najbardziej OK.

10. Data: 2010-04-08 20:08:30

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ceny 1800 i powyżej za kosiarkę to moim zdaniem jest chore.
> Co tam ma aż tyle kosztować ?!
> Biedronkowe 850 zł wydaje się jak najbardziej OK.

Acha, napęd. Napęd przy tak małej mocy odłącz.
Nie będzie miał miły napędzać kół. Ja u siebie przy 6 KM szybko
odpiąłem.
Przepraszam za chaotycznego posta ale widzę że potrzebujesz rady
a ja mam 1200 km dziś za sobą. Bierz tę z Biedronki i ciesz się nową
kosiarką.

Zwalczanie owadów
sosna pospolita- jak zatrzymać wzrost i igły?
Glebogryzarka jako aerator lub wertykulator?
CIEKAWA STRONKA
Krótka pilka ..