co robic(ie) ze skoszona trawa ?

1. Data: 2002-03-11 13:30:04

Temat: co robic(ie) ze skoszona trawa ?
Od: m...@o...pl (Maciej) szukaj wiadomości tego autora

zbliza sie pora siania trawy - a wiec mam do grupowiczow nastepujace
pytanie - co robicie ze skoszona trawa ?
obecnie posiadam okolo 150m2 a teraz bede dosiewal ok. 400 i
zastanawiam sie co dalej z nia robic - do tej pory wywalalem ja do
wykopanego dolu (na miejscu gdzie teraz chce posiac) i bylo tego
calkiem sporo. biore po uwage wolno rosnace gatunki trawy, a co wiecej?

z gory dziekuje bardzo za porady typu wyrzucaj do smieci albo kup
sobie koze itp.

--
Maciej

2. Data: 2002-03-11 13:49:23

Temat: Re: co robic(ie) ze skoszona trawa ?
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kompostuje ... Po roku jest z niej swietny nawóz.
Przy duzych ilosciach mozna przyspieszyc rozklad
specjalnymi srodkami (pytaj w sklepach ogrodniczych)

smokol

3. Data: 2002-03-11 13:49:43

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co robic(ie) ze skoszona trawa ?

Sadzonkujemy, oczywicie.
M.M.

4. Data: 2002-03-11 17:54:48

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

... zapomnialem ! Jak ktos lubi, to mozna zapalic i zaspiewac reagge !

5. Data: 2002-03-11 19:03:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... zapomnialem ! Jak ktos lubi, to mozna zapalic i zaspiewac reagge !
Widać po twojej odpowiedzi, że to działa.
Podaj przepis.
;-)))
pozdr. Jerzy

6. Data: 2002-03-11 19:04:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co robic(ie) ze skoszona trawa ?
>
> Sadzonkujemy, oczywicie.
Napisz jak to robisz i z jakim skutkiem.
;-)))
pozdr. Jerzy

DOBÓR DRZEW I KRZEWÓW DO ZADRZEWIEŃ
Prosze o pomoc- trawa