co sadzicie o farbach dulux?

1. Data: 2006-06-14 16:26:55

Temat: co sadzicie o farbach dulux?
Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

2. Data: 2006-06-14 19:59:41

Temat: Re: co sadzicie o farbach dulux?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bombardier napisał(a):
> Witam
>
> czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

Jeśli masz zupełnie gołe i świeże ściany, to dulux jest chyba dobry. A
jeśli kładzie się go już na jakąś wcześniejszą starą farbę, to niestety
zaczyna się łuszczyć i odpadać z tym, co pod spodem. U nas tak się stało
po odmalowaniu sufitu, niestety.

Ewa

3. Data: 2006-06-14 20:42:42

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bombardier napisał(a):
> Witam
>
> czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

Ja kładłem na ściany w standardzie "developerskim" a więc równe i
pokryte jakąś badziewną białą emulsją. Jak na razie bez najmniejszych
problemów. Dobre krycie i niezła wydajność. Wydają się warte swojej ceny.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

4. Data: 2006-06-14 23:04:44

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

ja użyłem
dobrze kryją ale mają trzy wg mnie mankamenty
1 - jak sobie po wyschnięciu domalujesz jakiś kawałek to niestety widać
2 - cenę mają taką sobie
3 - wydajność też jest taka sobie

poprzedni pokój pomalowałem 2 razy tańszą "cieszynką" i efekt jest bez
porównania lepszy (np. domalowań nie widać)
tu skusiłem się na kolor.....
może światło inne a może tttm (ten typ tak ma)
pozdrawiam
Mustafa

5. Data: 2006-06-15 07:35:41

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

bombardier napisał:

> Witam
>
> czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

Moim zdaniem tak usilnie (krypto-)reklamowane przez ciebie farby są
beznadziejne. Co gorsza, w dodatku próbujecie reklamować je przy użyciu
technik nieuczciwej konkurencji - bo każdy spam jest czynem nieuczciwej
konkurencji (art. 10. Ustawy z 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną). Dlatego na pewno nigdy nie kupię tego produktu i
wszystkim znajomym będę taki zakup odradzał.

PWZ

6. Data: 2006-06-15 08:59:18

Od: "przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał

> [...]
> jeśli kładzie się go już na jakąś wcześniejszą starą farbę, to niestety
> zaczyna się łuszczyć i odpadać z tym, co pod spodem. U nas tak się stało

a nie było tam pod spodem farby klejowej?

7. Data: 2006-06-15 09:05:57

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> elektroniczną). Dlatego na pewno nigdy nie kupię tego produktu i
> wszystkim znajomym będę taki zakup odradzał.

wszedzie dopatrujesz sie SPAMu?
czy poprostu taka jest Twoja chora natura?

8. Data: 2006-06-15 10:15:04

Od: Krzys <k...@N...poc.PL> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> [...]
> jeśli kładzie się go już na jakąś wcześniejszą starą farbę, to niestety
> zaczyna się łuszczyć i odpadać z tym, co pod spodem. U nas tak się stało

Nie jest to wina farby Dulux, a wręcz zaleta. Farba jest bardzo "mocna" i w
momencie wysychania powstaje skórcz, napinający powłokę. jeżeli pod spodem
jest słabe podłoże, to występuje opisany przez ciebie efekt.
Sposób na to jest prosty, powierzchnie do malowania, jeżeli nie była
wcześniej malowana duluxem, należy zagruntować .Przy czym, nie koniecznie
gruntem duluxa, ja użyłem najtańszego i zarówno na nowych ścianach,
wyszpachlowanych, jak i na malowanych -nie duluxem -efekt jest OK i nic się
nie łuszczy.

Krzysztof

9. Data: 2006-06-15 20:24:28

Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

Jesli chodzi o farby, a przetestowalem juz kilka firm, to powiem jedno:
Tylko Beckers. Zadnych Polifarbow i innych pseudo-farb. Jest drozszy od
innych, ale nim pomalujesz 1 gora dwie warswy i jest OK. Rok temu chcialem
zaoszczedzic i kupilem Polifarb Wroclaw gotowa farbe w kolorze i musialem
malowac 4 wastwy zeby to jakos wygladalo (na bialej scianie). Po podliczeniu
kosztow okazalo sie ze Beckers bylby tanszy. A chcialem zaoszczedzic.

pawelWN

10. Data: 2006-06-16 07:03:09

Od: "Dan" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

Jaka jest prawda o fabach, no coz na bazie swoich bogatych doswiadczen i
wymalowanych "hektarach" moge powiedziec:
- dulux - wczesniej czy pozniej po malowaniu ta farba "wychodzi" tor prowadzenia
instalacji elektrycznej pod tynkiem (wyglada jak dluga tlusta plama na tynku).
Poszukasz w necie to znajdziesz o tej wadzie dosc duzo. Sprawdzone w kilku
przypadkach i za kazdym razem pojawial sie ten sam efekt;
- dekoral - jak bedziesz mial szczescie to pokryje sciany za 2,3 im razem.
Standaredem jest malowanie >3-5 razy. Mocno reklamowana zmywalnosc dziala ew. na
krede bo inne zanieczyszczenia i tak trzeba przetrzec papierem i normalnie
zamalowac.Przereklamowana i beznadziejna jakosc
- bondex - srednio z wydajnoscia, nadaje sie do niewymagajacych pow.,klasa srednia
- beckers - jesli chcesz miec po 2ch malowaniach spokoj i zapomniec za
malowales. polecam

pozdr. Dan

jaki kolor do sypialni?
Barierki
Systemy drzwi przesuwanych
male czerwone robaki na dachowkach
[trochę spam] oddam za darmo ładną i funkcjonalną używaną kanapę