co sadzicie o farbach dulux?

11. Data: 2006-06-16 17:42:32

Temat: Re: co sadzicie o farbach dulux?
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

karlos napisał:

> wszedzie dopatrujesz sie SPAMu?

Powiedz, że w żaden sposób nie jesteś związny z firmą, którą tu
próbujesz reklamować...

PWZ

12. Data: 2006-06-17 10:07:54

Od: "karlos" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz, że w żaden sposób nie jesteś związny z firmą, którą tu
> próbujesz reklamować...

no jasne, ze nie Szerloku
po za tym jak wydedukowales, ze cos tu reklamuje, spojz kto zaczal ten
watek?
hehe, powala mnie Twoja dedukcja i wyczulenie na "spam"

13. Data: 2006-06-17 10:27:50

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

pawelWN napisał(a):

> Jesli chodzi o farby, a przetestowalem juz kilka firm, to powiem jedno:
> Tylko Beckers. Zadnych Polifarbow i innych pseudo-farb.

Prawda + benjamin moore ze wzgledu na wieksza palete kolorow.

Marcin Marski

14. Data: 2006-06-17 19:09:28

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

karlos napisał:

> po za tym jak wydedukowales, ze cos tu reklamuje, spojz kto zaczal ten
> watek?

To po co w ogóle się odzywasz, skoro nic mądrego nie masz do powiedzenia
oprócz obrony ludzi, którzy spam rozsyłają?

PWZ

15. Data: 2006-06-17 20:29:04

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6/17/2006 9:09 PM, Piotr Zawadzki wrote:

> To po co w ogóle się odzywasz, skoro nic mądrego nie masz do powiedzenia
> oprócz obrony ludzi, którzy spam rozsyłają?

Piotrze, jaki spam? Napisz, o co ci chodzi, bo wygląda, jakbyś wpadł w
obsesję! :-)

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

16. Data: 2006-06-18 06:09:03

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski napisał:

> Piotrze, jaki spam? Napisz, o co ci chodzi, bo wygląda, jakbyś wpadł w
> obsesję! :-)

OK, masz rację - może i faktycznie reaguję zbyt nerwowo. Ale z drugiej
strony kiedy jednego dnia pokazuje się kilka postów na grupie od tego
samego anonima, który w jednym wątku pyta o kolor farby, w drugim o
jeszcze o coś tam związanego z farbami, a w trzecim zadaje pytanie w
stylu "dlaczego firma produkująca farby X jest najlepsza", po czym od
innych anonimów otrzymuje IMHO szablonowe odpowiedzi udowadniające, że
farba X jest najlepsza itd., to co mam sobie myśleć...? Wystarczyłoby,
aby autor wątku zaprzeczył, jakoby miał coś wspólnego z firmą X czy
agencją PR/reklamową pracującą dla firmy X, a moje obawy rozwiałyby się.
Sam zresztą zawsze tak robię w kilku słowach, kiedy chcę polecić jakiś
produkt.

PWZ

17. Data: 2006-06-18 06:23:57

Od: "bombardier" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

nikogo tutaj nie chcialem reklamowac, chcialem tylko uzyskac fachowej rady.
wiem ze jest kilka firm na rynku sam nie wiem ktora wybrac dlatego spytalem
czy ktos moze malowal tymi farbami i czy sa dobre bo akuratnie mam sklep
gdzie maja te farby.

18. Data: 2006-06-18 08:15:16

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6/18/2006 8:09 AM, Piotr Zawadzki wrote:

> [...]
> strony kiedy jednego dnia pokazuje się kilka postów na grupie od tego
> samego anonima, który w jednym wątku pyta o kolor farby, w drugim o
A nie pomyślałeś, że ktoś po prostu zamierza malować i chce wybrać dobry
produkt?

> a w trzecim zadaje pytanie w
> stylu "dlaczego firma produkująca farby X jest najlepsza",
To jest właśnie obsesja - w pytaniu nie było śladu takiego podtekstu. :-)

> po czym od
> innych anonimów otrzymuje IMHO szablonowe odpowiedzi udowadniające, że
> farba X jest najlepsza itd.,
Wręcz przeciwnie - opinie były wyjątkowo krytyczne. Co mnie nawet
zdziwiło, bo ja jestem bardzo zadowolony z Duluxa (z drugiej strony po
Dekoralu trudno nie być zadowolonym z innej farby! :-) ).

> to co mam sobie myśleć...? Wystarczyłoby,
> aby autor wątku zaprzeczył, jakoby miał coś wspólnego z firmą X czy
> agencją PR/reklamową pracującą dla firmy X, a moje obawy rozwiałyby się.
No to dość naiwny jesteś, bo takie zaprzeczenie mógłby napisać nawet
właściciel Duluxa i nie mógłbyś tego w żaden sposób zweryfikować! :-)

> Sam zresztą zawsze tak robię w kilku słowach, kiedy chcę polecić jakiś
> produkt.
Ale bombardier niczego nie polecał. Tylko pytał o opinię.

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

19. Data: 2006-06-24 10:30:18

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dan" <d...@p...onet.pl> wrote in

> bondex - srednio z wydajnoscia, nadaje sie do
> niewymagajacych pow.,klasa srednia - beckers - jesli chcesz miec po
> 2ch malowaniach spokoj i zapomniec za malowales. polecam

A ja polecam Dyroton 6. Fajnie sie maluje, dobrze kryje, bylem bardzo
zadowolony. Do ost. duzego malowania kupilem Dulux Once i delikatnie
mowiac nie jestem zachwycony.

- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

20. Data: 2006-06-24 10:58:34

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bombardier" <b...@y...com> wrote in

> czy ktos ich uzywa jak sie spisuja?

Raczej nie polecam Dulux Once. Jednokrotne malowanie to marzenie scietej
glowy, na wygladzone i zagruntowane sciany i sufity poszla mniej wiecej
polowa ilosci farby wynikajaca z deklaracji producenta (max. wydajnosc).
Samo malowanie farba o konsystencji margaryny nie nalezy rowniez do
najwiekszych przyjemnosci (ale co kto lubi) :)

- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

jaki kolor do sypialni?
Barierki
Systemy drzwi przesuwanych
male czerwone robaki na dachowkach
[trochę spam] oddam za darmo ładną i funkcjonalną używaną kanapę