Re: co sądzicie o gwiazdce?

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Date: Mon, 29 Mar 2010 08:53:01 +0200
<hoj9vf$6cd$9@node1.news.atman.pl> <j9nxe706l8ec$.dlg@trenerowa.karma>
<hojaoe$6cd$12@node1.news.atman.pl> <1...@t...karma>
<holopa$n35$1@node1.news.atman.pl> <n...@t...karma>
<hon1cg$sts$1@news.task.gda.pl> <18boinhc95mze$.dlg@trenerowa.karma>
<honc2f$cdh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<swea111rl3vz$.dlg@trenerowa.karma> <honnf8$7mh$1@news.task.gda.pl>
<cq3shigwcxlo$.dlg@trenerowa.karma> <hood7b$i29$1@news.task.gda.pl>
<4zs72veom91n$.dlg@trenerowa.karma> <hoofr4$mv9$1@news.task.gda.pl>
<t4a1b5pd1r63$.dlg@trenerowa.karma> <hoojug$1b1$1@news.task.gda.pl>
<cfekaixe909a$.dlg@trenerowa.karma> <hooksi$36i$1@news.task.gda.pl>
<jasu75nbv0f$.dlg@trenerowa.karma>

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:jasu75nbv0f$.dlg@trenerowa.karma...
> Dnia 29-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no to dzień dobry :)

Miło mi, witam.:-)

> więc wracając do naszych baranów - bo tak sobie poczytałem tę nasza
> konwersację - małą erratę chciałbym wnieść - a raczej wyjaśnienie.
> "nieodpowiedni sposób wygłaszania poglądów" - aż mnie samego to dziś rano
> zafrapowało - ale chodzi mi li i jedynie o ton jakim operuje. mi on po
> prostu nie leży.
trenejro- to nie było przedmiotem sporu:-). To Twoje zdanie, ok. Tak to
odbierasz- dla mnie- ok.

> niedźwiedzia przysługa - tak, jej zachowanie imho często może być
> postrzegane jako pogardliwe w stosunku do innych oraz jątrzące.
Właśnie o to chodzi: co to jest niedźwiedzia przysługa? To jak w tym wierszu
o zającu i jego przyjacielu niedźwiedziu: zajączek usnął, a przyjaciel
czuwał. Nagle zobaczył, że po nosie słodko śpiącego zajączka łazi wredna
mucha. No to jak się nie zamachnie, jak nie pacnie w tę muchę...
Dla mnie Twoje wypowiedzi pisane w tym kontekście są spójne, teraz jednak
IMO próbujesz (być może, jak zakładam- nie do końca świadomie)- zakłamać to,
co napisałeś. Stąd pytanie: jakąż Ci to wyświadcza niedźwiedzią przysługę?

> ja po prostu nie mam przyjemności w konwersacji :)

No ok, o tym też pisaliśmy. Nie masz- nie konwersujesz. Wsio w pariadkie.
Jednak_nie_obarczaj_jej_za_to_winą. To nie w porządku, poza tym- nie jest to
prawdziwe. Zakłamuje to Twoje relacje. Przecież nie musisz nikogo lubić.
Jednak zakłamywanie relacji nie jest dobre- przede wszystkim dla Ciebie.
Tak?:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron