co sądzicie o gwiazdce?

1. Data: 2010-03-25 17:25:32

Temat: co sądzicie o gwiazdce?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście - ankieta ;)
i to nie byle jaka - enderowo-cbnetowa - głównie!
za ciosem, odważnie, co by ludzie we wsi nie mówiły, że kiep ze mnie i lada
pies go może os*ać.

gwiazdki w przekleństwach.
czy stosowanie ich sprawia, że przekleństwo jest mniejszym przekleństwem?
czy co? bo jakoś nie mam na ten temat żadnej teorii.

--

Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

2. Data: 2010-03-25 17:28:51

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> gwiazdki w przekleństwach.
> czy stosowanie ich sprawia, że przekleństwo jest mniejszym
> przekleństwem?
> czy co? bo jakoś nie mam na ten temat żadnej teorii.

Nie. IMO ta "moda" przyszła z forów - tam stosowana, żeby moderatorom
oczy zamydlić.

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

3. Data: 2010-03-25 17:38:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, Aicha wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Nie. IMO ta "moda" przyszła z forów - tam stosowana, żeby moderatorom
> oczy zamydlić.

częściowo to automaty robią. piszesz po bożemu "o kurwa!" a soft wychwytuje
i zamienia na "o kobieta lekkich obyczajów!"

--

Najdroższa, ukochana! Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Świętego
Walentego - święta zakochanych. Słowa nie wyrażą, jak bardzo Cię kocham i

4. Data: 2010-03-25 18:44:41

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
> czy stosowanie ich sprawia, że przekleństwo jest mniejszym przekleństwem?
> czy co? bo jakoś nie mam na ten temat żadnej teorii.
tak ;)
przekleństwo jest chronione przed dziećmi.

5. Data: 2010-03-25 19:15:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> czy stosowanie ich sprawia, że przekleństwo jest mniejszym przekleństwem?
> czy co? bo jakoś nie mam na ten temat żadnej teorii.

IMO w Usenecie to tak trochę jak w publicznych mediach, czyli gwiazdka
oznacza ni mniej ni więcej jak 'wypipkanie' wulgarnego słowa. Zawsze
znajdą się tacy, którzy słysząc/czytając przekleństwo w oryginale mogą
się poczuć urażeni.

--

Paulinka

6. Data: 2010-03-25 19:51:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, zażółcony wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> tak ;)
> przekleństwo jest chronione przed dziećmi.

czyli chłopaki nie chcą razić dziecięcych uszu?
znaczy oczu?
znaczy - jak dzieciak zobaczy gwiazdkę, to już literki nie podstawi?

--

z cyklu: pytania Ryszarda.
- ałaaa, uderzyłeś mnie w oko Rysiek! Co się mówi?

7. Data: 2010-03-25 19:51:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-25 18:25, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> [...]
> czy stosowanie ich sprawia, że przekleństwo jest mniejszym przekleństwem?
> czy co? bo jakoś nie mam na ten temat żadnej teorii.

Myślałam, że znów będzie o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami
Bożego Narodzenia a tu takie pieprzenie jakieś o wulgarach...

Qra

8. Data: 2010-03-25 19:54:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-25 18:25, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Myślałam, że znów będzie o wyższości świąt Wielkiej Nocy nad świętami
> Bożego Narodzenia a tu takie pieprzenie jakieś o wulgarach...

To nie ten wątek. O tym pisała XL w swoim Alleluja do użytkowników p.s.p.

--

Paulinka

9. Data: 2010-03-25 19:55:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

haiku

myślała qra o gwiazdce
a tu ku*wa takie coś

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

10. Data: 2010-03-25 20:00:37

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> [...]
> oznacza ni mniej ni więcej jak 'wypipkanie' wulgarnego słowa. Zawsze
> znajdą się tacy, którzy słysząc/czytając przekleństwo w oryginale mogą

No tak, ale czy wtedy można uznać, że przekleństwo nie zaistniało, a
autor nie przeklina? Jak to jest?

Ewa

Afera psychoseksualna
test psychologiczny 1