Re: Czy robię coś nie tak?

1. Data: 2010-03-25 19:38:02

Temat: Re: Czy robię coś nie tak?
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
news:hogb2v$6gl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Edward Robak * z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko:)
>
> Wiesz już Robakksie co źle robisz?
> Powiem Ci.
> Używasz automatycznego translatora. Tego nie da się zrozumieć.
> Nie dziw się chłopakom, ze nie mogą skumać o co chodzi.
>
> Lajkonix
> panta rei - wszystko w płynie
>
> PS. Swojo drogo warto by było popatrzeć czy wielokrotne
> tłomaczenie w te i nazad jest procesem jednoznacznie zbieżnym
> do jakiegoś ustabilizowanego tekstu. I czy trzeba zakładać jakieś

hehe
Moje teksty bez błędów gramatycznych i logicznych NATYCHMIAST
lądują w koszu, a nick jest banowany. Wiesz Lajkonixie dlaczego? :-)
Bo ja to wiem.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸ c:psf,psp | apm

2. Data: 2010-03-25 20:41:14

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

> błędy. :)

> b =
> przypisany

> Też masoneria? I te cyklisty? To już wszędzie?
>
> Lajkonix

To matrix.
Ludzie sterowani emocjonalnie realiziją program SYSTEMU
- ale najciekawsze jest to, że mają poczucie iż sami z własnej woli
podejmują "jedynie słuszne decyzje". To homo idiotelouz.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2010-03-25 21:26:26

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

> +
> itd.

> I teraz sam tak powiedz, czy u nas nie jest przytulniej?
>
> Lajkonix
>
> PS. Swojo drogo, to też majo paru swoich najaranych fanatyków.

"u nas"?
Ja opisuję zjawisko globalne
matematyka.pl
mensa.pl
pl.sci.matematyka
i parę jeszcze innych forum "naukowych" - to przecież "u nas".
sci.math to jakiś ewenement.
Co prawda "nawiedzony obrońca Alefa" zablokował mi
wątek Robakks _ -> | na The Math Forum @ Drexel,
ale nowy wątek Did I do something wrong?
trzyma się dobrze i słychać głosy 'myślących'
http://mathforum.org/kb/message.jspa?messageID=70201
38&tstart=0
To pocieszające. :)
"u nas" się nie da, a tam się da.
Ed

4. Data: 2010-03-25 22:16:43

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@N...gazeta.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

38&tstart=0

> Z ciekawości poza tematem zapytam,
> czemu od jakiegoś czasu raz odpisujesz pod ,a raz obok wiadomości poprzednika?
> To ma coś znaczyć czy to taki sobie bezład?

A co Ty byś zrobił aby przeszkadzać ludziom w możliwości
porozumiewania się i nagłaśniania wspólnych uzgodnień?
Czy zdejmowałbyś crossposty? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
PS. Wiedziałeś, że odpiszę "pod". Prawda? :-)

5. Data: 2010-03-25 22:30:45

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
> "spit" <s...@N...gazeta.pl>

>>> mensa.pl
> [...]

> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
> PS. Wiedziałeś, że odpiszę "pod". Prawda? :-)

Dodam jeszcze, że choć Internet ma zaledwie kilka pięcioleci,
to już wypracowane zostały mechanizmy skutecznego przeciwdziałania
nieporządanej jednomyślności.
Robakks

co sądzicie o gwiazdce?
Afera psychoseksualna