Afera psychoseksualna

1. Data: 2010-03-25 01:48:36

Temat: Afera psychoseksualna
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Jeden z najbardziej znanych polskich seksuologów, wybitny psycholog i
ekspert z zakresu psychoterapii zaburzeń seksualnych molestował pacjentki
w swoim prywatnym gabinecie - ustalili dziennikarze UWAGI!. Dotarli do
kilku skrzywdzonych przez terapeutę kobiet, zarejestrowali też - przy
pomocy ukrytych kamer - wizytę jednej z pacjentek... Nagranie obejrzeli
szefowie Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego - padły porównania do
afery doktora Andrzeja Samsona.
http://uwaga.onet.pl/31509,news,,molestuje_pacjentki
_zamiast_je_leczyc,reportaz.html

Dziś druga cześć reportażu (19.50, TVN)

--
Pozdrawiam - Aicha

Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

2. Data: 2010-03-25 05:32:10

Temat: Re: Afera psychoseksualna
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
> [...]
> pomocy ukrytych kamer - wizytę jednej z pacjentek... Nagranie obejrzeli
> szefowie Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego - padły porównania do

Nie podam nazwiska, wzięty ginekolog. Pewnego razu pojechał na urlop,
wtedy jeszcze nie było ogólnie dostępnych mikrokamer, więc jego żona
wynajęła rzemiechę i zrobił dziurę w ścianie wprost na samolot. Okazało się,
że ginekolog posuwa swoje pacjentki na tym samolocie, które właśnie w tym
celu często odwiedzały jego gabinet. Żona się zbiesiła, ale nie pomnę, co
było dalej, facet musiał mieć potencję, aby obsłużyć taki harem dochodzący.
Myślę, że skoro wiedziały co robi, to po pierwsze nie była to głęboka
hipnoza, po drugie miał je pobudzać do seksu szeptaniem na ucho
porno-kawałów? To, co widziałem mówi i robi każdy mężczyzna w celu
przygotowania kobiety, mniej lub bardziej umiejętnie. W zasadzie nie mógł o
tym uprzedzać, aby nie wzbudzać w nich dodatkowego oporu. A miał te
istniejące opory usunąć, aby w przyszłości były otwarte na swoich partnerów.
Twierdzila jedna, że czuje się "jakby" ją zgwałcił, ale nie zrobił tego i
wysuwane przez dziennikarza przypuszczenia są wprost obrzydliwe i parchate.
Parchacenie prawa niedługo poskutkuje tym, że żaden mężczyzna nie
pojedzie windą z kobietą w środku. I stada feminazistek będą urządzały
polowania na chłopa z maczugą, aby go dosiąść.

3. Data: 2010-03-25 05:42:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
> pojedzie windą z kobietą w środku. I stada feminazistek będą urządzały
> polowania na chłopa z maczugą, aby go dosiąść.

Zarzut, że czerpie on z tego przyjemność jest co najmniej śmieszny,
niemożliwy jest kontakt mężczyzny z kobietą bez osobistych emocji, no chyba,
że jej wygląd, stan zdrowia i inne takie te tłumaczą jej partnera z unikania
jej.

4. Data: 2010-03-25 06:36:22

Od: "~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> [...]
> pomocy ukrytych kamer - wizytę jednej z pacjentek... Nagranie obejrzeli
> szefowie Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego - padły porównania do
-
Może na tym właśnie polega leczenie, które jednak nie sprawdxza
się w każdym przypadku. :o)

> [...]
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
> iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.
W sumie każdy mężczyzna molestuje kobiety wzrokiem :o)
Siostra, a te mądre, i piękne słowa to są Twoje ?
Właśnie piszę książkę, chętnie
bym je wstawił, jako motto...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

5. Data: 2010-03-25 08:43:59

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Jeden z najbardziej znanych polskich seksuologów, wybitny psycholog i

Przy okazji terapii,
wymacal sobie pare kobiet po cyckach (w dodatku przez ubranie)
i od razu afera na cala Polske.
To nadaje sie najwyzej do dania po zebach.

Program jest tak zrobiony, ze swietnie buduje atmosfere grozy,
muzyka jak z horroru klasy B.
No i "czulam sie zgwalcona".
Niezle go podeszli, w tym programie.

Tylko ze na tych filmach nic specjalnego nie widac.
Chyba ze jeszcze wyciagna cos "na deser".

Pozdr,
Druch

6. Data: 2010-03-25 08:51:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "~*" napisał:

> Siostra, a te mądre, i piękne słowa to są Twoje ?

To jest cytat z Ixi:

(że niby ja tylko piszę, teoretyzując, a praktyki nie mając za grosz:))

A moja przeróbka, będąca kontrą, jest do Twojej dyspozycji (zastrzegam
kopyrajt;))

> Właśnie piszę książkę, chętnie
> bym je wstawił, jako motto...

:) To też w zasadzie motto mojej tfurczości.

7. Data: 2010-03-25 08:56:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" napisał:

> Co najmniej zastanawiające zainteresowania.
> Czyżby jakiś deficycik?
> Może właściciela? ;-)

Jak to zastanawiające? A czym się ma interesować Pierwsza P*rn*grafka
Usenetu? :D
Robiłam ostatnie poprawki w nowym tekście, a że nie chciało mi się tv
wyłączać po Kill Billu, to się na archiwalnego Szymona Ąckiego załapałam,
a potem to właśnie. Zazwyczaj Uwagi nie oglądam. Ale masz racje, mam
deficycik. Pilot mi się zepsuł ;)))

8. Data: 2010-03-25 09:53:42

Od: "~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał

> To jest cytat z Ixi:
-
Ixi ? A cóż to za zjawisko ?

> (że niby ja tylko piszę, teoretyzując, a praktyki nie mając za grosz:))
>
> A moja przeróbka, będąca kontrą, jest do Twojej dyspozycji (zastrzegam
> kopyrajt;))

Ma być "Aicha", czy jeszcze piekniej ?

> [...]
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
> iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.
Kiedy to sływszę, to mi się tak lekko robi na duszy,
że formalnie zaczynam frunąć :o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

9. Data: 2010-03-25 10:38:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Jakie to smutne, że niektóre kobiety nawet nie wiedzą,
> iż mogą marzyć o tym, co inne robią z rozkoszą.

Oglądałam to wczoraj.
Te kobiety, mówiąc delikatnie, były niezbyt zadowolone z poczynań pana
profesora....

Skoro oglądałaś, to wiesz,

MK

10. Data: 2010-03-25 10:40:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Niezle go podeszli, w tym programie.
>
> Tylko ze na tych filmach nic specjalnego nie widac.
> Chyba ze jeszcze wyciagna cos "na deser".

Duchu, jaki ty.....brzydki normalnie jesteś......

Tu piejesz: wartości, dzieci, skrzywdzeni itd.

A jak ktoś naruszy prywatność kobiety, to: "wymacal sobie pare kobiet po
cyckach"

Weź ty się facet puknij w tę łepetynę, bo normalnie zaczynasz jakoś
nieprzyjemnie bredzić.

MK

test psychologiczny 1
No, a generalnie to już...