test psychologiczny 1

1. Data: 2010-03-24 22:53:05

Temat: test psychologiczny 1
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto teścik.
Zróbcie go maksymalnie w 10 sekund, inaczej się nie liczy.
potem popatrzcie na rezultat na dole strony:

Policzcie liczbę literek 'F' w poniższym tekście:

+++++++++++++++++++++++++++
FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
+++++++++++++++++++++++++++

Gotowe!
Nie idźcie dalej, dopóki nie skończycie liczyć!
OK?

Ile? Trzy?
Źle, jest ich sześć - to nie żaden żart!
przewińcie do góry i policzcie jeszcze raz!
Wytłumaczenie jest poniżej.

Mozg nie jest w stanie zauważyć 'OF'.
Zadziwiające, nie?
Ten , kto doliczył sześciu literek 'F' za pierwszym razem,
jest geniuszem, cztery lub piec, jest raczej wyjątkowy,
trzy-jest normalny.
Mniej niż trzy, musi zmienić okulary.

--
CB, tekst skopiowany

2. Data: 2010-03-25 01:00:10

Temat: Re: test psychologiczny 1
Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

><

Dobre :)

3. Data: 2010-03-25 11:28:13

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre, a ja muszę sprawić sobie okulary - 2.

4. Data: 2010-03-25 12:29:34

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-marzec-10, cbnet wlazł między psychopatów i wykrakał:

cebe, jestem geniuszem!

btw - tu jest znacznie fajniejszy test:

http://team.forsvarsmakten.se/english/

--

Zobaczyłam typa w skórzanej kurtce. "Koleś wygląda zajebiście" -
pomyślałam. Ale za chwilę pojawił się inny - w skórzanej kamizelce. "Nie

5. Data: 2010-03-25 23:01:20

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 23:53, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> [...]
> Ten , kto doliczył sześciu literek 'F' za pierwszym razem,
> jest geniuszem, cztery lub piec, jest raczej wyjątkowy,

No, powiem Ci, że ja jestem raczej wyjątkowy - 5. :-)

Jednak tego ostatniego "OF" już nie zarejestrowałem - nie wiem
dlaczego. Albo może to było to drugie, po "YEARS"? Któreś z tych dwóch
na pewno (w sumie są trzy - dwa wychwyciłem, ha!)

Pozdrawiam,
darr_d1

6. Data: 2010-03-26 12:56:22

Temat: Re: test 2
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Test inteligencji prawej stopy.

Nic nie szkodzi spróbować, to niesamowite..... ale prawdziwe.
Przekonaj się czy jesteś w stanie kontrolować bieg swojej prawej
stopy.
Spróbuj wykonać następujące czynności:

1. Siedzisz przy biurku, unieś prawą stopę z podłogi i rób nią kółka
zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara.

2. W trakcie robienia tych kółek prawą stopą narysuj w powietrzu
prawa ręką cyfrę 6.

3. Czy Twoja stopa zmieniła kierunek?
Tak? Nic nie szkodzi. Spróbuj jeszcze raz. ;)

--
CB

7. Data: 2010-03-26 13:03:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawa ręką cyfrę 6.
>
> 3. Czy Twoja stopa zmieniła kierunek?
> Tak? Nic nie szkodzi. Spróbuj jeszcze raz. ;)

Mi się nie udało ani pół kółka zakręcić. Nie mam odwagi kogoś poprosić, ale
ciekaw jestem co by było gdyby przeprowadzić taki eksperyment, że ktoś kręci
naszą nogą a my rysujemy tą szóstkę, ciekawe czy by się coś buntowało.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2010-03-26 13:56:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> [...]
> naszą nogą a my rysujemy tą szóstkę, ciekawe czy by się coś buntowało.

wszystko zależy od czego zaczniesz rysować 6. jak od brzuszka, idzie
zrobić.

--

ta sygnaturka jest chora. chora!

No, a generalnie to już...