Re: co sądzicie o gwiazdce?

Data: 2010-03-29 07:30:57
Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: zażółcony <z...@m...on.pl>

news:1695tl35nol47$.trix4h8p4vbl.dlg@40tude.net...

> Nie TAK udane.
Ja raczej uważam, że Ty IKSI tu na grupie zachowujesz się istotnie
inaczej niż w realu. Jesteś prowokacyjna, popuszczasz tu sobie,
czujesz szczególnie silne powinowactwo do konfliktów. Działasz
trochę tak, że wszystko, co dobre - w realu - a na grupę, w ramach
odpoczynku - eksperymenty z kolorami, w szczególnosci także z
tymi brudnymi.