co sadzicie o takim sposobie na stracenie nieco tluszczu

21. Data: 2005-04-30 05:55:19

Temat: Re: co sadzicie o takim sposobie na stracenie nieco tluszczu
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

> co rozumiesz pod pojęciem oficjalna dietetyka ??

ty masz ogromny (wrecz gigantyczny) problem!
cytat z twojej wypowiedzi (kilka postow wyzej wg.OE):

"........zapewniam cie,ze oficjalna dietetyka nie idzie w kierunku diety
kwasniewskiego.powiem wiecej odzegnuje sie od niego i go potepia jako
dietetyka ,a nie biznesmena oczywiscie
jesli wierzysz ,?e jest inaczej tio wspolczuje ci bardzo....."

to TY napisales !
poniewaz masz (ciagle) problemy ze zrozumieniem tekstu ktory czytasz, to
zwracam ci uwage na dwa slowa (ktore sam napisales) w pierwszej lini , po
przecinku i "ze". Bo twoje pytanie (cyt):
> co rozumiesz pod pojęciem oficjalna dietetyka ?? ( koniec cytatu) wykazuje
> ze nawet nie wiesz co piszesz!

Jurek

22. Data: 2005-04-30 08:17:59

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby z twego ładuniu merytorycznego uszyć powłokę balonu to z pustoty
> sama by wzleciała,
>  bez ciepłego powietrz lub gazu.Jestes upier..iwy do imentu.Merytoryczny
> fajansiarzu.
> Zaprogramowany na NIE.Wyrzygaj sie gdzies w kącie i wracaj , jak
> musisz..napewno ktos kto wpadnie
> po raz pierwszy na grupe, przeczyta.

niech zgadne na jakiej jestes diecie .
jaka to dieta może dokonac takie spustoszenie w osobowosci?
jestes wegetarianinem!!!
jednak dr kwasniewski nie mylił sie co do wgetarian jestes tego dobitnym
przykładem

23. Data: 2005-04-30 08:19:19

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwracam ci uwage  na dwa slowa (ktore sam napisales) w pierwszej lini , po
> przecinku i "ze". Bo twoje pytanie (cyt):

nadal nie odpowiedziałes mi na moje pytania .
wykręcasz sie ??

24. Data: 2005-04-30 10:51:12

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> nadal nie odpowiedziałes mi na moje pytania .
> wykręcasz sie ??

ktore? bo jak na razie sam sobie zaprzeczasz, nie widzisz ze pytasz o to co
SAM NAPISALES ?Jak masz zamiar cos pisac,to chociaz przez kilka godzin
przed pzrystapieniem do pisaniach na grupach nie naduzywaj napoi
"wyskokowych" i nie "wachaj" niczego

Jurek

25. Data: 2005-04-30 11:35:01

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo w wiadomości news:opsp0jsmh3z5whxy@krzys pisze:

[ciach]

Stary, wyluzuj.

26. Data: 2005-04-30 12:11:43

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ktore?

kto sie przeprosił z jajkami?kto przyznał ,ze tłuszcz to nie jest
straszliwa trucizna.
kto uważał,ze tłuszcz nie jest niezbednym składnikiem diety?

co rozumiesz pod pojęciem oficjalna dietetyka ?? kto wg ciebie kryje sie za tym
stwierdzeniem?

oczywiscie wkontekscie twoich rewelacji na temat przepraszania sie z jajkami i
uznania tłuszczu jako cudu

> [...]
> SAM NAPISALES ?Jak masz zamiar cos pisac,to chociaz przez kilka   godzin
> przed pzrystapieniem do pisaniach na grupach nie naduzywaj napoi

no to teraz odpowiedz na pytania, które ci przypomniałem

27. Data: 2005-04-30 13:13:42

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Apr 2005 13:35:01 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Golo w wiadomości news:opsp0jsmh3z5whxy@krzys pisze:
>
> [ciach]
>
> Stary, wyluzuj.

No masz rację. Wczoraj wieczorem zaingurowałem dzisiejszego grilla
sprawdzajac,
czy nie za mało koncentratu w roztworze:) Czytam grupę od bardzo dawna,
odezwałem sie zaś po raz pierwszy kilka dni temu. Uważam, że piszący pod
pseudonimem "Czarnyjanek" po prostu chwilami przegina, nawet dość znacznie
i wczoraj dałem akurat sobie upust:)
Pozdr.

28. Data: 2005-04-30 13:19:18

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Apr 2005 10:17:59 +0200, czarnyjanek <c...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> jestes wegetarianinem!!!
> jednak dr kwasniewski nie mylił sie co do wgetarian jestes tego dobitnym

Moja dieta ma dla ciebie jakieś znaczenie? Żadna dieta nie usprawiedliwia
upierdliwej głupoty.
Większość twych postów to przycinki i podgryzanie.Widać masz jakąs misje
do spełnienia.

++++++++"Prawdziwym nieszczęsciem jest przygłup z dostępem do
internetu"++++++++

29. Data: 2005-05-02 08:49:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  pseudonimem "Czarnyjanek" po prostu chwilami przegina, nawet dość znacznie

a kogo k..wa obchodza tutaj twoje problemy emocjonalne ,ktore rozładowujesz po
wypciu alkoholu.
czyzby alkohol wycagał całe gowno ze srodka na wierzch?

30. Data: 2005-05-02 10:15:11

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2 May 2005 10:49:17 +0200, czarnyjanek <c...@p...onet.pl>
napisał:

> a kogo k..wa obchodza tutaj twoje problemy emocjonalne ,ktore
> rozładowujesz po
> wypciu alkoholu.
> czyzby alkohol wycagał całe gowno ze srodka na wierzch?

jaka dieta tak bardzo Ci szkodzi??:P:P

dot. atkinsa
zbliza sie lato :)))
Dieta atkinsa - pare pytan