co sądzicie o tej zabawce?

1. Data: 2010-03-02 00:01:55

Temat: co sądzicie o tej zabawce?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.chatroulette.com/

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

2. Data: 2010-03-02 10:09:41

Temat: Re: co sądzicie o tej zabawce?
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> http://www.chatroulette.com/

to jest zwykly "chat" czyli pogaduchy, tak?
Druch

3. Data: 2010-03-02 10:19:40

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message
> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
>
> to jest zwykly "chat" czyli pogaduchy, tak?
> Druch

Nikt sie nie chcial ze mna polaczyc bo nie mialem kamery.
Druch

4. Data: 2010-03-02 13:09:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-marzec-10, Druch wlazł między psychopatów i wykrakał:

> "tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
>
> to jest zwykly "chat" czyli pogaduchy, tak?
> Druch

ha.
to jest chat kamerkowy. losowany. wchodzisz i czekasz kogo bozia ci
przypisze do rozmowy. audio, video i czat. co wolisz, co chcesz.
najczęściej jest połączenie i rozłączenie - albo ty sie nie spodobasz, albo
tobie ktoś. często są w kamerce niezłe penisy w stanie erekcji - myślę, że
to najważniejsze czym się właściciel może pochwalić. nie widziałem
natomiast żadnej kobiety, dla której najcenniejsze by były jej organy
płciowe. trochę szkoda. gadałem z francuzem, który nie odważył sie pokazac
nic więcej niż czubek czoła. i opowiadał o swoich problemach. potem z laską
z ohio. wyglądała na przesmutną, a zaklinała się, że jest przewesoła. na
początku rozmowy spytała ironicznie czy tez będę chciał pokazać jej swojego
penisa. nie zrozumiałem tego dobrze początkowo i wziąłem za bezwarunkowe
żądanie kontynuowania konwersacji.
mówię ci druchu duchu - świat jest pełen ludzi takich jak my.
i penisów w stanie erekcji.

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

5. Data: 2010-03-08 15:48:22

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

:)) :)) fajne