co slychac w antykoncepcji ?

1. Data: 2004-03-06 00:02:11

Temat: co slychac w antykoncepcji ?
Od: "Kate" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,

mam 25 lat,
nie mam dzieci (i na razie dlugooooo nie planuje :-)))))))))))

co myslicie o zalozeniu spirali w tym wieku ?
a slyszeliscie o zastrzyku ?
a plastrach ?

jakies wiadomosci / doswiadczenia w tej gestii ???
ile takie zabiegi kosztuja ?

ja uzywam Mercilonu od 5 lat i nie powiem - sluzy mi swietnie
ale moze pora na jakas zmiane ?

Kate

2. Data: 2004-03-06 00:37:38

Temat: Re: co slychac w antykoncepcji ?
Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze ci, zeby to dluuuuugo nie przerodzilo sie w ponad 30-ke. I tak
najlepszy wiek dla rodzenia dzieci juz sie skonczyl, ale to wina panstwa
polskiego!!!

KF

3. Data: 2004-03-06 11:03:39

Od: "Bobby" <...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak
> najlepszy wiek dla rodzenia dzieci juz sie skonczyl, ale to wina panstwa
> polskiego!!!

tak sadzisz? myslisz, ze marzeniem kazdej kobiety jest urodzenie dziecka
przed 25 rokiem zycia? ciekawe!!
Wyobraz sobie, ze mam nieco ponad 30 lat i nie odczuwam potrzeby posiadania
dziecka i panstwo nie ma nic do tego.
Ewa ( z goscinnego konta)

4. Data: 2004-03-06 15:19:50

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyobraz sobie, ze mam nieco ponad 30 lat i nie odczuwam potrzeby
> posiadania dziecka i panstwo nie ma nic do tego.

No jak nie chcesz miec dziecka... A panstwo to troszki ma do tego...

5. Data: 2004-03-13 08:32:13

Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Spirala absolutnie!!!!!!!!! nie wchodzi w gre- moga ja miec kobiety,
ktore juz rodzily.
Najlepiej idz do ginekologa, ktory stwierdzi co jest w tej chwili
najodpowiedniejsze (pojawily sie nowe syntetyki hormonow, ale ja nie
jestem zobowiazany do ich znajomosci :)).
Pzdr, Tomek#

Pomocy!!zapalenie opon mózgowych
Harmonet plamienia
Wyniki badan - interpretacja