Re: co to jest backstitch ?

Data: 2003-02-18 11:33:16
Temat: Re: co to jest backstitch ?
Od: "Ela" <e...@w...pl>

.

> Temat też mnie zaciekawil, ale dalej nie do końca rozumiem jego ideę. Może
> napisz jeszcze raz dokładniej tak wiesz zupełnie łopatologicznie ;)
>
> Mamy powiedzmy taką sytuacje na kawie (to są 4 dziurki):
>
> 3. 4.
> 1. 2.
>
> Załóżmy że mamy właśnie igłę z nitką pod kanwą - ja Twój opis zrozumiałam
> tak:
> a) wbijasz się od spodu w dziurkę 1, po czym 'wykręcasz igłą' i z powrotem
> wbijasz się tym razem od góry w dziurkę 1 - ale nie ciągniesz do końca bo
> oczywiście by się spruło
> [...]

1) wbijam igłe w 3 od spodu i wbijam w 4 z góry
2) wbijam igłe w 2 od spodu i w 1 z góry
3) jesli kanwa przeswituje to wbijam igłe z dołu w nitke kanwy miedzy 3 a 4
z góry miedzy 2 a 1 ( poziomo lub pionowo - kreski oznaczają kierunek
itki )albo wbijam igłe z dołu w nitke kanwy miedzy 3 a 1 i z góry miedzy 4
a 2, albo robie półkrzyżyk 3-2 lub 4-1
3
4 3 4

albo --
1
2 1 2

Brzegi np lisci robie tak że wbijam z dołu w 4 i z góry w pierwsza dziurkę
tła, lub listka obok,potem to samo z dołu w 2 i z góry w pierwsza nitkę tła
itd..

Pozdrawiam

Ela