Re: co to jest informacja? [crosspost]

Data: 2010-08-13 11:14:27
Temat: Re: co to jest informacja? [crosspost]
Od: "kiwiko" <k...@o...pl>

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i42kir$m4j$1@inews.gazeta.pl...
> "kiwiko" <k...@o...pl>

> Nie można poznać czyichś myśli zanim ta osoba ich nie wyjawi,
> z pewnymi wyjątkami -oczywiście- gdy druga osoba myśli o tym
> samym i to się po prostu czuje i wie bez słów (np. ochota) lub
> myśli wywołane tą samą informacją (np. wiadomości).
> Ludzie są genetycznie podobni do siebie, więc domyślnie procesy
> myślowe także są podobne u różnych ludzi, co wcale nie jest
> pewne, ale wielce prawdopodobne.
> Na Twoje pytanie mogę odpowiedzieć szczerze i wprost, ale
> mam też możliwość zataić swoje myśli gdy są z jakichś powodów
> [...]
morze?
;)

lubię moją głowę, bo przychodzą mi do niej różne myśli, najczęściej takie,
które pozwalają wierzyć, że świat nie jest tylko odrażający, brudny i zły ;)
(taki s potrafi mnie czasem na ziemię powalić)
lubię Twoje odpowiedzi, bo wydaje mi się, że mogę jak po nitce iść w
myślach, chociaż wiem, że po drodze się pogubię ;) to tak jak gdybyś mnie
kusił na wielką wodę, a ja spokojnie daję się prowadzić, bo wiemy, że
potrafię pływać

kiwiko