co to jest ten asystent?

1. Data: 2004-09-17 11:32:29

Temat: co to jest ten asystent?
Od: "FBI" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

caly czas mowicie o jakims asystencie ON a ja nie wiem dokladnie kto to? Czy
t a osoba wychodzi an spaceery z On? mieszka z nim? kto to w ogole jest?:)

Jacek.C

2. Data: 2004-09-17 11:50:03

Temat: Re: co to jest ten asystent?
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FBI" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> t a osoba wychodzi an spaceery z On? mieszka z nim? kto to w ogole jest?:)
----------------------------
Poszukaj sobie w www.google.pl Panie Jacku. Istotnie dla FBI to nie powinno
być tajemnicą.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

3. Data: 2004-09-17 13:03:36

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

jest to osoba ktora pomaga ci we wszystkim, wlacznie z zalatwianiem spraw na
miescie, wyjsciami do kina itp, na spotkania, do pracy, szkoly, robiaca przy
tobie wszystkie potrzebne zabiegi dnia codziennego. to jest twoja "proteza"

4. Data: 2004-09-17 18:22:13

Od: "Horton" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości
> Poszukaj sobie w www.google.pl Panie Jacku. Istotnie dla FBI to nie
powinno
> być tajemnicą.

bardzo "rzeczowa" odpowiedź, jak widzę takie posty jak pana, panie
Zbigniewie Andrzeju Gintowtcie, to nie daję wiary w to, że na Usenecie nie
ma gburów.
Daj Ci Boże Panie Zbigniewie Andrzeju Gintowtcie, żebyś zawsze wszytko
wiedział.

5. Data: 2004-09-17 21:57:46

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Horton" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ma gburów.
> Daj Ci Boże Panie Zbigniewie Andrzeju Gintowtcie, żebyś zawsze wszytko
-----------------------------------
Staram się jak mogę rzeczony Panie Horton. Być może moje odpowiedzi nie dla
każdego są satysfakcjonujące, jednak staram się nie robić wobec nikogo bez
potrzeby albo w ogóle osobistych wycieczek. Co się tyczy gburów, to ci
charakteryzują się na ogół tym, że skupiają się w swoich wypowiedziach na
osobach a nie sprawach. Polecam uważną lekturę własnych postów.
Według określenia SJP gbur to: "człowiek nieokrzesany, zachowujący się
ordynarnie, niegrzecznie, nietaktownie; grubianin, prostak, cham".
Jako żem rodowodu szlacheckiego nie należę przynajmniej do chamów. Dla mnie
jesteś pan jeszcze jednym z anonimów i nie mam zamiaru temu poświęcać więcej
uwagi. Staram się wiedzieć możliwie jak najwięcej, ale wszystkiego wiedzieć
się nie da. Są pewne rzeczy, które trzeba tłumaczyć [jeśli się potrafi],
jednak sprawy proste, w Internecie wyszukuje się przy pomocy odpowiednich
narzędzi, jeśli pan lubi "odrabiać lekcje" za innych to droga wolna, zasada
jest jednak inna: do tego co da się dowiedzieć samemu, nie należy do tego
wykorzystywać innych, a zadać sobie nieco trudu. Co do moich postów, to
proszę sobie darować ich lekturę, dla pana to i tak żaden pożytek.
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

6. Data: 2004-09-18 01:18:56

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> charakteryzują się na ogół tym, że skupiają się w swoich wypowiedziach na
> osobach a nie sprawach. Polecam uważną lekturę własnych postów.

Pierunie Zbig, gorol Cie w mamel prasknol;-)

> [...]
> wykorzystywać innych, a zadać sobie nieco trudu. Co do moich postów, to
> proszę sobie darować ich lekturę, dla pana to i tak żaden pożytek.

Gynau;-)

Niy jodo chop tustego,
i mizerota s niego;-)

A dej mu tyz w mamel - co Ci bydzie po gnyku skokol.

budrys
___________

7. Data: 2004-09-18 07:54:28

Od: "Horton" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszędzie Cię pełno Waszmości, więc trudniejsze to zadanie - odrobiwszy
zadanie domowe podtrzymuje poprzednie zeznanie

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=asysten
t&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

8. Data: 2004-09-18 10:27:05

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszędzie Cię pełno Waszmości, więc trudniejsze to zadanie - odrobiwszy
> zadanie domowe podtrzymuje poprzednie zeznanie

http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=asysten
t&btnG=Szukaj&lr=lang_pl
--------------------------------------
Marnie pan to zadanie odrobiłeś. Trzeba pouczyć się jak szukać w googlach.
Na hasło "asystent" można otrzymać bardzo dużo odpowiedzi i nie na temat.
Pytanie zadane przez FBI dotyczyło "asystenta ON" ... i gdyby w taki sposób
było zadane, odpowiedzi bylyby na temat. Ale dość pouczania.
Radzę staranniej przykladać sie do zadania domowego :)))
Co do mojego bywania to moja sprawa. Grupa "inwalidzi" nie jest jedynym
miejscem , które mnie interesuje. Bywam tu i ówdzie i nic nikomu do tego.
Z Panem koniec mojej rozmowy [brak i szkoda czasu...].
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

9. Data: 2004-09-19 17:17:36

Od: "beabi" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Andrzeju,
a przepraszam,byloby naprawde trudno tak zwyczajnie odpowiedziec? Odsylanie
mnie(i kogos innego zapewne tez) do literatury - no coz, moze i
pouczajace,ale o ilez prosciej byloby zwyczajnie, po ludzku powiedziec kilka
slow, skoro Pan to juz wie..W zasadzie nie ma tam odpowiedzi na zadane
pytanie:"czy ta osoba wyjdzie na spacer"? A nie przecze,ze mnie rowniez by
to interesowalo. Jestem po URK...(uraz rdzenia kregowego) i na zadane
pytanie spodziewalam sie zwyczajnej,zyczliwej odpowiedzi. Jak narazie latam
sobie opieke pielegnacyjna, ale od piatku popoludnia do pon.poludnia jestem
zdana na siebie - i to wcale nie jest latwe...Taki asystent rozwiazywalby
sprawe...:-).Pozdrawiam. Bea

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:ciej6o$it2$1@nemesis.news.tpi.pl...

10. Data: 2004-09-19 20:18:35

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beabi" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jestem
> zdana na siebie - i to wcale nie jest latwe...Taki asystent rozwiazywalby
-------------------------------
Ależ naprawdę nie chodzi o złośliwość. Na temat asystenta ON można napisać
kilka zdań i to nie wyczerpie tematu. Żeby odpowiedzieć jak należy trzeba
byłoby spłodzić elaborat. Stad moje odesłanie do google.
Funkcji [zawodowi] asystenta ON poświęconych jest szereg publikacji na
różnych stronach internetowych. Trudno się rozwodzić o tym, co mógłby taki
asystent zrobić dobrego dla ON, jeśli nie rozwiązano dotychczas problemu kto
i z jakich funduszy ma tym ludziom płacić. Przecież wszystkich problemów ON
nie załatwią wolontariusze, a zawód asystenta ON jest umieszczony w
klasyfikacji rozpisanej dla pracowników samorządowych. Jednak problem w tym,
że samorządy bronią się rękami i nogami przed przeznaczaniem części funduszy
budżetowych na ten cel. Dotacje celowe PFRON dla samorządów, jeśli się nie
mylę, nie obejmują finansowania tej funkcji. No proszę... jeszcze trochę i
znowu napiszę elaborat...
Jeśli Panią uraziłem, to przepraszam, ale moja odpowiedź w żadnej mierze nie
była lekceważeniem pytania. A odpowiedź w kilku słowach ani nie da pojęcia o
tej funkcji [asystenta ON] ani też o problemach z nią związanych...
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

Nowa witryna DPS Chodzież - zapraszam