co to moze byc??????

1. Data: 2002-06-03 12:27:12

Temat: co to moze byc??????
Od: "Asia" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczorajszego wieczora co chwile robi mi sie slabo, i jest mi troche mdlo
(na 100% sie niczym nie zatrulam). Co to moze byc? Myslalam, ze samo jakos
przejdzie, ale czas mija, i nic. Aha - ciaza odpada.
Dzieki za wszelkie wskazowki!
Pozdrawiam!
Aska

2. Data: 2002-06-03 14:32:50

Temat: Re: co to moze byc??????
Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (na 100% sie niczym nie zatrulam). Co to moze byc? Myslalam, ze samo jakos
> przejdzie, ale czas mija, i nic. Aha - ciaza odpada.

Albo nic poważnego, albo coś poważnego ( np. krwawienie z przewodu
pokarmowego). Jest prosty sposób aby to sprawdzić- udać się do lekarza! Nikt
nie postawi diagnozy przez internet.

--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

3. Data: 2002-06-03 14:57:34

Od: "Dorota" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (na 100% sie niczym nie zatrulam). Co to moze byc? Myslalam, ze samo jakos
> przejdzie, ale czas mija, i nic. Aha - ciaza odpada.
Spróbuj zmierzyć sobie ciśnienie. Ja od paru dni (i zawsze kiedy robi się
gorąco) mam 85/50 i czuję się tak samo.

Pozdrawiam
Dorota

4. Data: 2002-06-04 08:03:31

Od: "Asia" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki! Tez mam nadzieje, ze to cisnienie. Jezeli mi nie przejdzie, kiedy
pogoda sie ustabilizuje, to zostanie mi niestety wizyta u lekarza.
Pozdrawiam!
Aska

Prosba o materialy: drzenie-tremor
Kiedy najlepiej?