co to moze byc?

1. Data: 2002-10-25 10:51:25

Temat: co to moze byc?
Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku godzin oddczuwam dziwny ucisk w zoladku a dokladnie gdzies w
odleglosci 3-4 palców od mostka. (tak to sobie zmierzylam :-))
Nie jest to mocny bol, ale raczej tepy cos w stylu ucisku, mam takze
wrazenie jakby brakowalo mi swiezego powietrza, choc praktycznie caly czas
mam uchylone okienko
Dolegliwosc jest w kazdym razie troche mecząca.

Czy jest cos co moze go zlikwidowac? jakies ziolowe herbatki, ranigasty czy
jeszcze inne wynalazki?

Co radzicie?

Pozdrawiam
Marta

2. Data: 2002-10-26 06:20:30

Temat: Re: co to moze byc?
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może to serducho?

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

3. Data: 2002-10-26 08:07:19

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jasiek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:apdc7v$ano$...@n...onet.pl...
> A może to serducho?

Hm raczej nie, doszlo do tego ze jak cokolwiek zjadlam to falami nadchodzil
ten bol, a serducho to zdaje mi sie troche wyzej jest :-)
No ale dzis to zwyczajnie zrobie sobie przerwe w jedzeniu roznych dziwnych
rzeczy przezyje na jakis sucharkach i moze herbatce metowej

Marta

OPASKA TKANA-> ENG
szybkowiążący i wolnowiążący-> ENG
zaburzenia snu (pewnie juz po raz n-ty) ale prosze o pomoc !!!!!!!
Prośba do Was o pomoc! Chociaż przeczytajcie - długie
Okres a tabletki