co to może być?

1. Data: 2009-05-17 10:55:24

Temat: co to może być?
Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wczoraj poczułam ból przy schylaniu głowy na prawy bok pod szczęką / okolica
zęba trzonowego/. Dotknęłam tego miejsca, jest bolesne od zewnętrznej
strony.
Nie boli mnie od zęba, bo go nie mam. Dziś boli jeszcze bardziej i jakby
wyczuwalne jest powiększenie.
Co to może być?

2. Data: 2009-05-17 11:46:33

Temat: Re: co to może być?
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Co to może być?
Ślinianki
WOJO

3. Data: 2009-05-17 11:52:52

Od: "Bartosz Kopczynski" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a moze idz do lekarza zamiast spekulowac. nie powiem ci co to jest przez
intermnet bo 1cie nie widizlaqem, 2 nie zebralem z toba wywiady chorobowego,
3 nie zbadalem cie,
nie zrozum mnie zle, ale nie mozesz zadawac takich pytan na forum, bo kazda
odpowiedz jest potencjanie zla.
pozdrawiam.

4. Data: 2009-05-17 12:05:10

Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Kopczynski" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
>chorobowego, 3 nie zbadalem cie,
> nie zrozum mnie zle, ale nie mozesz zadawac takich pytan na forum, bo

Tylko, że u nas do lekarza rodzinnego czeka się w kolejce 2-3 tygodnie. A
ja nie wiem czy to coś pilnego, czy mogę aż tyle czekać do lekarza. Dlatego
zadałam takie pytanie, by choć trochę zorientować się, jakie to jest pilne.

5. Data: 2009-05-17 14:04:43

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka04" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ja nie wiem czy to coś pilnego, czy mogę aż tyle czekać do lekarza.
> Dlatego zadałam takie pytanie, by choć trochę zorientować się, jakie to

Zmień lekarza rodzinnego. U mnie czekałbyś do 24h.

jak zmienić sposób oddychania przez sen?
Ból w mosznie po orchidektomii
jemioła
osoz.pl - po co to jest
Czy pacjent ma prawo wskazać miejsce wkłucia?