co to moze byc, pomocy

1. Data: 2003-08-23 21:42:46

Temat: co to moze byc, pomocy
Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od miesiaca mam nasilajace sie bole w prawej pachwinie, ktore juz przeszly
na cala prawa strone, lacznie z prawa strona pleców. Badania odbyte:
urolog-nerki bez zmian, ginekolog-brak wskazan ginekologicznych, chirurg-nie
wyrostek. Analiza krwi w normie, moczu rowniez, tylko jak pani doktor
powiedziala: dziwnie metny jest, jakby mial jakis osad, ale z analizy nic
negatywnego nie wynika. Ale boli dalej i to coraz mocniej juz od miesiaca.
Po dzisiejszych badaniach w szpitalu juz nie wiem co to moze byc. A moze
ktos wie???

Pozdrawiam
Baska

2. Data: 2003-08-23 22:22:46

Temat: Re: co to moze byc, pomocy
Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bi8n6b$ptk$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Po dzisiejszych badaniach w szpitalu juz nie wiem co to moze byc. A moze

wedlug mnie tak moze objawiac sie dyskopatia lub cos ze stawem kulszowym.
Szybko do ortopedy.

3. Data: 2003-08-23 23:30:25

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale kregoslup mnie nie boli, tylko cos jakby jajnik, a w plecach nerka, w
okolicy kregoslupa juz nie boli.......:(

4. Data: 2003-08-24 08:35:48

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bi8tfu$sa$1@atlantis.news.tpi.pl...
> ale kregoslup mnie nie boli, tylko cos jakby jajnik, a w plecach nerka, w
> okolicy kregoslupa juz nie boli.......:(

ale RTG kregoslupa mogloby wiele wyjasnic.
od kregoslupa moze promieniowac w roznych miejscach niekoniecznie w samym
kregoslupie.

5. Data: 2003-08-24 18:15:00

Od: u...@i...pl (gp) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Aug 2003 23:42:46 +0200, "Basia lub Damian"
<n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>na cala prawa strone, lacznie z prawa strona pleców. Badania odbyte:
>urolog-nerki bez zmian, ginekolog-brak wskazan ginekologicznych, chirurg-nie

Ja tez mialem podobnie. W koncu kolonoskopia: " Rozdęte jelito grube"
I to jelito boli. Tak powiedzial lekarz.

gp

6. Data: 2003-08-24 19:49:09

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wychodzi wtedy cos w badaniu moczu lub krwi?

7. Data: 2003-08-24 19:50:47

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedno, czy wtedy nie ma mozliwości wyprozniania, czy .....jak to
wyglada?

scyntygrafia kości
Ciąża!!!!!!!
Test wysiłkowy