co to może być? (z ciekawości pytam)

11. Data: 2006-09-25 20:44:15

Temat: Re: co to może być? (z ciekawości pytam)
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl> napisał w wiadomości
news:04e3.000001b7.45183e16@newsgate.onet.pl...

> Czy to jakiś święty od chwastów? A skrzyp też da radę z nim "załatwić"?

Nie, to święty od nas. Ogrodników znaczy:)))) W kwestii skrzypu nie mam
zdania;)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-09-25 20:54:34

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mgnienie_Wiosny wrote:

> Tego procumbens nie mam, ale mam subulata - ach, jakby on mi się
> rozrosł wszędzie, to byłabym szczęśliwa :-) W ogóle mam wyraźną
> słabość do maleńkich roślinek, przyznam się (nie wiem, czy to
> wypada), że nawet mech przesadzałam w lepsze miejsce...

Wypada, wczoraj robiłam to samo.

Pozdrawiam
Baśka

13. Data: 2006-09-25 21:07:15

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 25 Sep 2006 22:13:41 +0200, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz napisał(a):

>>> 2. i nie mam pojęcia, co to jest:
>>> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4da2d944cd
26c65e.html -

> Nie tojad. Może bodziszek...choć też niekoniecznie.

Może i bodziszek.
Skojarzył mi się z siewkami A. vulparia.

> I nie narzekaj, szczawik rogaty to jest dopiero
> świństwo, od którego niech św. Fiakr nas broni:))))

Mówisz o tym bardziej czerwonawym co to rozłazi się rozłogowo i który mi
ostatnio zarasta wysypaną korę w zastraszającym tempie?
:)

Pozdrawiam
piotrs

14. Data: 2006-09-25 21:09:58

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 25 Sep 2006 22:44:15 +0200, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz napisał(a):

> Nie, to święty od nas.

Czy my są dorożkarze?
:)))

Pozdrawiam
piotrs

15. Data: 2006-09-25 21:10:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Mówisz o tym bardziej czerwonawym co to rozłazi się rozłogowo i który mi
> ostatnio zarasta wysypaną korę w zastraszającym tempie?
> :)

Który ma śliczne, bulwiaste, z niesłychaną łatwością urywające się korzenie
i do plewienia którego należy używać widelca lub wideł...tak, właśnie o tym
mowa:D

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Zasadniczo to jest nawet ładny :)

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-09-25 21:12:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy my są dorożkarze?
> :)))

Św. Fiakr nie ma nic wspólnego z poczciwym fiakrem...no, może poza czarami?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

17. Data: 2006-09-25 22:01:35

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mgnienie_Wiosny wrote:

> Jesteście wspaniali :) Bardzo, bardzo dziękuję. Plewić nie
> zamierzam - to śliczne ;)

Też go kiedyś omijałem przy pieleniu a teraz wyrasta wszędzie.

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

18. Data: 2006-09-25 22:54:23

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mgnienie_Wiosny" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Guglałam troszkę (i w Tabazie szukałam, oczywiście), ale nie
> znalazłam odpowiedzi, a że ciekawa jestem, tu proszę o podpowiedź.

Szczawik zolty jest w bazie :)
Widocznie wyszukiwarka bazowa nie zawsze sie sprawdza ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

19. Data: 2006-09-25 22:57:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Mówisz o tym bardziej czerwonawym co to rozłazi się rozłogowo i który mi
> ostatnio zarasta wysypaną korę w zastraszającym tempie?

Mnie tam on nie przeszkadza. Nawet go lubie :)
Wysiewa sie sam we wszystkich doniczkach na parapecie. Jedyna jego wada jest
to, ze czasem poraza go maczniak.

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2006-09-26 02:49:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Św. Fiakr nie ma nic wspólnego z poczciwym fiakrem...no, może poza czarami?

Tu jest wyjaśnione co ma wspólnego:
http://www.imiona.net.pl/pokaz.php?id=1035&litera=F&
jacy=sw

Pozdrowienia,