co to za krzewy?

11. Data: 2005-06-13 20:01:10

Temat: Re: co to za krzewy?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bogda" <b...@w...pl> wrote in message
news:d8jhic$1oi$1@wejherowo.who.vectranet.pl...

> Prawdę mówiąc nie :-((
> Patrząc na zdjęcie takie skojarzenie mi się nasuneło, pewnie strzeliłam
> gafę!

Bo chodzilo o cyprysy. Cyprysowce, to dosc niedawna krzyzowka.
:)
Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2005-06-13 20:05:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Shan" <b...@w...pl> wrote in message

> Zapytalem sie jeszcze o ten krzew na jednej z zagranicznych grup i ktos
> stwierdzil, ze moze to byc Cyprys włoski (org. 'Italian Cypress') czyli
> Cupressus sempervirens. Nawet jesli to jest ten krzew, to czy urosnie w
> polskiej strefie klimatycznej?

Teoretycznie nie. W praktyce mozna probowac ale nie spodziewalbym sie
dobrych wynikow takich prob.
Cyprysy, o ktorych byla juz raz mowa na grupie, ze rosna w Polsce, to
najprawdopodobniej przedstawiciele innego gatunku (juz nie wspominajac o
tym, ze i tak rzadkosc).

> Jelsi nie, to czy sa jakies odpowiedniki na nasz klimat?

Czytaj uwaznie ten watek - juz ktos proponowal kolumnowe odmiany jalowcow
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2005-06-23 10:24:34

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:d8kp4a$jad$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czytaj uwaznie ten watek - juz ktos proponowal kolumnowe odmiany jalowcow
> :)

Polecałabym raczej szpilkowe odmiany jałowców. Rosną bardzo wąsko i też
wysoko.
Ja na razie mam małą szpileczkę ale u znajomego dorosła już do piętra a ma
najwyżej dziesięc lat.

Pozdrowionka- Jagoda

Formowanie drzew/krzewów
do Miłki