co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?

21. Data: 2003-06-23 14:42:39

Temat: Re: co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?
Od: "abrakadabra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to za galaretki????nie widzialam niczego takiego,moze nie
szukalam.Jak
> sie nazywaja?na stoisku ze slodyczami, w aptece czy...gdzie to kupujesz?

w sklepie ze zdrowa zywnoscia na Meander [w-wa] :)
nie maja zadnej specyficznej nazwy, pani obslugujaca wie o co chodzi;)
pzdr.

22. Data: 2003-06-23 15:50:04

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abrakadabra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> szukalam.Jak
>
> w sklepie ze zdrowa zywnoscia na Meander [w-wa] :)
> nie maja zadnej specyficznej nazwy, pani obslugujaca wie o co chodzi;)
> pzdr.
Dzieki,poszukam we Wrocku,jest jeden porzadny sklep,gdzie mozna kupic fajne
przyprawy-moze u nas tez pani bedzie wiedziala?????Pozdrawiam Hafsa

23. Data: 2003-06-23 16:01:33

Temat: Re: Odp: co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bd6dhf$ada$1@news.onet.pl...

> To pocieszenie dla mnie,ze nie jestem wybrykiem natury....

Jasne, że nie jesteś! : )

> Krysiu,moja DO to rozsadek,ja nie mam innego wyboru,wszelkie warzywa
> procz:marchwi,selera,burakow i szpinaku mi szkodza.Chleb mi szkodzi.Owoce
> wiekszosci tez.DO to po prostu jedyna dieta,jesli robie bledy-sama jestem
> sobie winna,nie na diete zwalam wine,a na sama siebie.

Gdyby facetów też było stać na nieco więcej obiektywnej samooceny... : )

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Kobiety łatwiej przyznają się do błędów niż mężczyźni,
dlatego wydaje się, że popełniają ich więcej. Jean Rouch

24. Data: 2003-06-23 16:45:00

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jasne, że nie jesteś! : )

:-)))))

>Chleb mi szkodzi.Owoce
>
> Gdyby facetów też było stać na nieco więcej obiektywnej samooceny... : )

Krysiu to nie tylko problem facetow,ale wiekszosci osob.Ja jestem realistka-
czasami,gdy nie chodze z glowa w chmurach/nie mylic z zadartym
nosem/,wiem,jakie bledy popelniam i nauczylam sie sama przed soba je sobiw
wytykac i sie do nich przyznac.Stad udalo mi sie schudnac tyle kg i teraz w
miare sie trzymac.Teraz jestem pelna optymizmu,ze uda mi sie zachowywac
zasady-to klucz do sukcesu-wiem o tym.A sile znajduje w sobie,w lustrze ;-
))) i w tej grupie.Dzieki grupo! Pozdrawiam Hafsa

25. Data: 2003-06-24 18:24:52

Od: "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jedz te truskawki do oporu, to prawie sama woda, albo arbuza, czeresnie
tez sa ok. Kup sobie jogurty odtluszczone i bez cukru, nawet jak zjesz pol
litra to bedzie mniej niz paluszki zagryzane zoltym serem. A na slono mozesz
sobie zrobic chlodnik: kefir lub jogurt naturalny, pomidory, ogorki, koperek
lub szczypior, rzodkiewki, w roznych wariantach.
Nie ma sensu walczyc z wieczornym glodem, wedlug mnie to oznaka stresu, mnie
dopada zawsze gdy mam trudny czas...
Kolezanka mi poradzila, jestes glodna, napij sie wody (u mnie nie skutkuje,
moze u Ciebie tak)
Kasia

26. Data: 2003-06-24 19:37:16

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może guma do żucia ? Głód pozostanie ale ruszanie szczękami jakoś
Cie tam uspokoi.

Ja dzisiaj nie za bardzo mialem kiedy jeść i guma jakoś mnie tak
zatkała.

--
brow(J)arek pozdrawia

27. Data: 2003-06-24 19:40:50

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> napisał w wiadomości

> To jedz te truskawki do oporu, to prawie sama woda, albo arbuza, czeresnie
> tez sa ok.

Hafsa jest na DO, a owoce i warzywa jej szkodzą :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Poczucie konieczności dokonania radykalnych zmian w koncepcji
jest odwrotnie proporcjonalne do odległości.

28. Data: 2003-06-25 12:47:59

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "K.P." <k...@p...uni.torun.pl> napisał w wiadomości

> Hafsa jest na DO, a owoce i warzywa jej szkodzą :-)

Niestety to prawda ,surowe warzywa i owoce to brzuch wzdety jak ciezarna w
36 tygodniu ciazy.Na razie nad wieczornym glodem zapanowalam w ten sposob,ze
nie jem sniadania raniutko,jak to mialo do tej pory miejsce,piej tylko rano
kawke/zadna dieta nie spowoduje,bym sie od niej odzwyczaila/, snaidanie
jem ,gdy zglodnieje czyli ok.12 zas obiad czy kolacje ok 18.W ciagu dnia zas
woda mineralna z sokiem zcytryny i jest ok-na razie.Jednakze wszystkie rady
przydadza sie innym,czytajacym grupe.Pozdrawiam Hafsa

29. Data: 2003-06-25 12:50:05

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

brow\(J\)arek <b...@w...pl> napisał(a):

> A może guma do żucia ? Głód pozostanie ale ruszanie szczękami jakoś
> Cie tam uspokoi.
>
> Ja dzisiaj nie za bardzo mialem kiedy jeść i guma jakoś mnie tak
> zatkała.

ZXucie gumy wywoluje u mnie bole i wzdecia brzucha.Nie
wiem ,dalczego.Nadmiar wydzielanej sliny?Pobudzanie odruchu zoladkowo-
jelitowego i wydzielanie soku zoladkowego,czy moze cukier w niej zawarty.Nie
uspokaja mnie zucie gumy.Glod to glod.Hafsa

30. Data: 2003-06-25 12:56:45

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,moze ktos mi poradzi,co tu zrobic,gdy po zjedzeniu juz
> wszystkiego,co mialam zjesc w ciagu dnia,wieczorem nachodzi to "cos" co
> zawsze przekresla efekty mojej diety,czyli szukanie czegos pysznego.Nie z

Mi pomogło:
- zjedzenie porządnego śnaidania,
- jedzenie odpowiednio przez cały dzień,
- bardzo ważny jest posiłek w porze poobiadowej, powinien być nie za późno
żeby został strawiony i nie za wcześnie żeby nie wróciło uczucie głodu
-godzinę do półtorej przed snem lekko strawny posiłek niskotłuszczowy,
niskowęglowodanowy, lub owoce, warzywa albo też coś do picia.

Pomaga również:
- wieczorny trening, bieganie - po przyjściu do domu jestem zbyt zmęczony by
jeść. :-) Wczoraj poskutkowało i zapomniałem zjeść kolacji. :-)))
- ewentualnie inne formy aktywności fizycznej stosowane zamiast kolacji ;-)

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

kwas chlebowy
ODEZWA DO JANA W.