co w rodzinie dobrego?

11. Data: 2005-03-19 15:43:01

Temat: Re: co w rodzinie dobrego?
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:d1gh4v$8su$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sławek
> chyba nienormalny, bo ostatnio usłyszałem, że normalni ludzie tak długo ze
> soba nie żyją ;-)))))

Taaaaa, to może jeszcze powiesz że wciąż jeszcze seks ze sobą uprawiacie ?
Ależ się tych troli ostatnio namnożylo ;)

Pozdrawiam
Andrzej

12. Data: 2005-03-19 20:06:28

Od: "Skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja wiem, ze i taka strona zycia jest, ale dla odreagowania moze cos
> pozytywnego?:)

czesc :)
dzis po raz pierwszy jechalam naszym autkiem po stronie pasazera :)) mezus
zrobil w koncu prawko, zdal za pierwszym razem i od czwartku sam pomyka do
pracy :)) ja teraz tylko czekam na okazje, gdy gdzies wybede i upije sie
tylko dlatego, zeby skorzytsac z teo luxusu jakim jest osobisty driver ;)))
poza tym tesciowa wrocila do swojego domu i znow jestesmy w komplecie, czyli
ja, mezulat u zagipsowany brzdac ;))) jeszcze dwa tygodnie i dwa dni i
idziemy na zdjecie gipsu i wszystko wroci do normy :)))
pzdr
skrzato
z kolnierzem ortopedycznym na szyi, ale z wspolczynnikiem szczesliwosci u
szczytu ;)

13. Data: 2005-03-19 20:50:42

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Taaaaa, to może jeszcze powiesz że wciąż jeszcze seks ze sobą uprawiacie ?

mmmm... ;-)))))))

> Ależ się tych troli ostatnio namnożylo ;)

nie karmić, niech zdychają z głodu !! ;-)))

> Pozdrawiam
> Andrzej

i nawzajem
Sławek

14. Data: 2005-03-20 18:20:23

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 19 Mar 2005 21:50:42 +0100, na pl.soc.rodzina, Slav napisał(a):

> mmmm... ;-)))))))

Bądź czujny Sławek, tak wyginęły mamuty ;-)

> i nawzajem
chodźmy wiosną na piwo

puchaty

15. Data: 2005-03-21 08:57:31

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:423b3e48$0$1427$f69f905@mamut2.aster.pl...
> napiszcie, co dobrego czy milego sie w waszej rodzinie ostatnio wydarzylo,
> bo troche mnie przygnebiaja tytuly, ktore ostatnio sie tu pojawiaja:
>
> ja wiem, ze i taka strona zycia jest, ale dla odreagowania moze cos
> pozytywnego?:)

Mój syn skończył 3 lata, wyprawiłam urodziny i zrobiłam wiele pysznych
rzeczy oraz artystyczna deskę serów, z której jestem dumna do dziś.
Zaliczyłam sesję, napisałam zaległe artykuły, nadrobiłam zaległości w pracy
i mam więcej czasu dla rodziny i mniej dla pl.soc.rodzina ;)

Margola

16. Data: 2005-03-21 09:34:44

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*Dorota* myśli nieuczesane:

Udało nam się wyjechać całą rodzinką na ferie w góry i chłopcy
pokochali jazdę na nartach tak jak my z mężem:) Dwa razy byliśmy z
mężem na nartach sami i było jeszcze bardziej milusio:-)
Miłosz został wyróżniony za pierwszy semestr w szkole i mogę sobie o
tym poczytać na stronie szkoły:-) W 1 klasie idzie Mu znakomicie, ma
nowych kolegów i ..przyjaciółkę od serca:-)
Bartoszek zaczyna pięknie czytać i do pierwszej klasy pójdzie chyba
lepiej pod tym względem przygotowany niż jego braciszek:-) Jest
rozkoszny jak opiekuje się zwierzątkami:-)
Szczęśliwie wszyscy w rodzinie bliższej i dalszej mają grypę za sobą i
przyjmuję, że wiosna zmian w tym temacie nie przyniesie!!!
Mój mąż jest ciągle takim samych kochanym facetem, który bardzo mi
pomaga i nie psuje tego obrazu nawet ta wczorajsza karczemna awantura w
Plejadzie, nooooo fakt, że zgubił Miłosza trochę psuje, ale dziecko
szczęśliwie się znalazło i zawału jednak nie dostałam ;-)
Sex... jest zawsze....i wciąż... na najwyższym poziomie;-)
W pracy robię w końcu to, co lubię i jestem zawodowo
usatysfakcjonowana. Lubię chodzić do pracy ;-)
Mam za sobą kilka przemiłych imprez, które przywołują wspomnienia.
Ostatnie, najświeższe, to poznanie Hani Skwarczyńskiej i Jej męża,
Elżbiety, Agnieszki Krysiak, BaziZ i Z.boczka podczas wizyty Madzika w
Polsce.
I to jest właśnie to, lub część tego,co w rodzinie i pl.soc.rodzinie
dobrego!!!!

--
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko*****

17. Data: 2005-03-21 13:46:10

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, dobre i złe na przemian, jak to w życiu.
Złe to, że dostałam upomnienie, że nie zapłaciłam w terminie tego i owego, a
kasy (za pracę, którą już skończyłam) jeszcze nie ma.

A dobre to to że Michał się w sobotę zakwalifikował do wojewódzkiego etapu
olimpiady ekologicznej.
No i poznałam kilka fajnych osób z pl.soc.rodzina.

Pozdrowienia.

Basia

18. Data: 2005-03-21 13:47:43

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" :

> Bardzo proszę, niedawno minęła 20 (słownie: dwudziesta ;-))) ) rocznica
> naszego ślubu a jest tak jakby ślub był wczoraj. Córka szykuje się do
matury
> (śliczna była na studniudniówce), syn przeszedł do kolejnego etapu
olimpiady
> matematycznej (II klasa gimnazium). Generalnie jest lepiej niż dobrze !!
> :DDDDDDDDDD czego i Wam życzę.

U mnie była niedawno 21 rocznica. I z niecierpliwością czekam na powrót męża
z Tatr (we wtorek).
Fajnie jak przyjeżdża nieco wyposzczony ;-)

Pozdrowienia.

Basia

19. Data: 2005-03-22 13:27:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napiszcie, co dobrego czy milego sie w waszej rodzinie ostatnio wydarzylo,
> bo troche mnie przygnebiaja tytuly, ktore ostatnio sie tu pojawiaja:
[ciach]
> ja wiem, ze i taka strona zycia jest, ale dla odreagowania moze cos
> pozytywnego?:)

Ostatnio?
TŻ mnie jeszcze nie zamordował, choć się psychicznie pastwię nad całą
rodziną.
Młode pokochało demolowanie mieszkania, jakimś cudem jeszcze żyje...
Starsze w ogóle już mnie nie słucha, a mimo to jeszcze żyje

I ja żyję...
Wiosna idzie...

Fajnie jest
Pozdrawiam wszystkich opty- i pesymistów

Qra i jej fan-club

20. Data: 2005-03-22 20:36:11

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:d1mifk$2nt7$1@news2.ipartners.pl...

> No i poznałam kilka fajnych osób z pl.soc.rodzina.

Buuuuu...

A ja, przez p.. (piii) szkolenie, przez które nie pojechałam w to samo
miejsce, o mały włos zostałabym, wyrzucona z roboty, bo się na szkoleniu
napiłam 0,33 l piwa :D (i zarzucono mi picie w pracy) Ale plusem jest to, że
jeszcze nie wyleciałam ;)

Za to dziś, w rozmowie z Tashunko wpadł mi do głowy pewien pomysł. Jak mi
się skrystalizuje, to się nim podzielę z frakcją śląską i kto wie - może się
w końcu poznamy :)

pozdrawiam

Monika

Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...
róznica wieku
Pomagamy!
poronilam...