co w rodzinie dobrego?

21. Data: 2005-03-22 22:47:25

Temat: Re: co w rodzinie dobrego?
Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d1pvt1$3gm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Za to dziś, w rozmowie z Tashunko wpadł mi do głowy pewien pomysł. Jak mi
> się skrystalizuje, to się nim podzielę z frakcją śląską i kto wie - może
się
> w końcu poznamy :)

Pamietajcie, ze ja jestem frakcja krakowska pracujaca w okolicach Slaska!!!
(centrum handlowe w Sosnowcu)

Margola

22. Data: 2005-03-22 22:55:12

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> w okolicach Slaska!!!
> (centrum handlowe w Sosnowcu)

Konkretnie w Zagłębiu?

--
s i w a
skoligacona ;)

23. Data: 2005-03-22 23:08:47

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Konkretnie w Zagłębiu?

yyy...wiedziałam, że cos pokiepszczę ;)

Gorol

24. Data: 2005-03-23 08:38:14

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*Margola* myśli nieuczesane:

| Pamietajcie, ze ja jestem frakcja krakowska pracujaca w okolicach
| Slaska!!! (centrum handlowe w Sosnowcu)

No coś Ty? A zdradzisz które centrum???
--
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko***** (rodowita sosnowiczanka)

25. Data: 2005-03-23 08:47:13

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*idiom* myśli nieuczesane:

| A ja, przez p.. (piii) szkolenie, przez które nie pojechałam w to
| samo miejsce, o mały włos zostałabym, wyrzucona z roboty, bo się na
| szkoleniu napiłam 0,33 l piwa :D (i zarzucono mi picie w pracy)

No widzisz...a u nas nikt nikogo nie wyrzucał po 0,33 l ;)

| Ale | plusem jest to, że jeszcze nie wyleciałam ;)

I z tego się cieszę :)

| Za to dziś, w rozmowie z Tashunko wpadł mi do głowy pewien pomysł.
| Jak mi się skrystalizuje, to się nim podzielę z frakcją śląską i kto
| wie - może się w końcu poznamy :)

Mam taka nadzieję. Rozochociłam się po spotkaniu u Hanki :) Nie wiem
tylko czy mnie w końcu z domu nie wyrzucą, bo ostatnio zbyt często sama
wychodzę na imprezy wszelakie.
--
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko*****

26. Data: 2005-03-23 08:49:49

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:d1r9mj$ke3$1@inews.gazeta.pl...
> Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
> *Margola* myśli nieuczesane:

> No coś Ty? A zdradzisz które centrum???

Takie, co to niby jest w Sosnowcu, ale bliżej Mysłowic, a najbardziej to w
Jaworznie - nie ma spożywki, za to ma obniżki ciuchów 30-70% i nie wiadomo
jak do niego dojechać ;)

Margola

27. Data: 2005-03-23 09:08:04

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| najbardziej to w Jaworznie - nie ma spożywki, za to ma obniżki
| ciuchów 30-70% i nie wiadomo jak do niego dojechać ;)

Już wiem ;-) To akurat to, do którego jeszcze nie udało mi sie
dojechać;-)

Tashunko

28. Data: 2005-03-23 09:19:56

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:d1rbeh$rut$1@inews.gazeta.pl...
> Już wiem ;-) To akurat to, do którego jeszcze nie udało mi sie
> dojechać;-)

dojedź w piątek po 13 ;) teraz mam dwa dni wolne.

Margola

29. Data: 2005-03-23 09:39:40

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*Margola* myśli nieuczesane:

| dojedź w piątek po 13 ;) teraz mam dwa dni wolne.

przed Świętami nie dam już rady ;( dojadę po kolejnej wypłacie;)

Tashunko

30. Data: 2005-03-23 10:49:40

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:d1rd9p$6mn$1@inews.gazeta.pl...
> Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
> *Margola* myśli nieuczesane:

> przed Świętami nie dam już rady ;( dojadę po kolejnej wypłacie;)
>
> Tashunko

To nie wcześniej niż 4 kwietnia, po świętach mam urlop. Daj znać.

Margola

Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...
róznica wieku
Pomagamy!
poronilam...