co z Holandii

1. Data: 2005-08-02 05:43:32

Temat: co z Holandii
Od: "zaba" <no spam@zaba.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanko
co warto przywieźć z Holandii ???
Jadę tam na tydzień w celach zakupowych i kompletnie nie wiem na co zwrócić
uwagę, proszę pomóżcie !!!!
zaba

1. Data: 2005-08-02 07:23:11

Temat: Re: co z Holandii
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaba <no spam@zaba.pl> napisał(a):

> [...]
> co warto przywieźć z Holandii ???
> Jadę tam na tydzień w celach zakupowych i kompletnie nie wiem na co zwrócić

Na przeceny - to odnosnie ciuchow, na kwiaty (wyniuchalam onegdaj dracene za
7 guldenow i siega mi juz sufitu), z zarelka to bym przywiozla serki - ae to
nie ze wzgl. na cene, ale roznorodnosc.

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-08-02 07:31:02

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaba wrote:
> Witam, mam pytanko
> co warto przywieźć z Holandii ???
> Jadę tam na tydzień w celach zakupowych i kompletnie nie wiem na co
> zwrócić uwagę, proszę pomóżcie !!!!

Ja jade juz dzisiaj :) Tanio oryginalne kosmetyki i perfumy mozna kupic na
[jak to nazywa moja siostra] czarnym rynku w Beverwijk kolo Amsterdamu.
Wielkie hangary, jedne z kosmetykami inne z zywnosci, dywanami, ubraniami
itd. Masa ludzi wiec trzeba uwazac na torebke.

Ja moge polecic taka drobnostke kupiona w drogerii Kruidvat - wyglada jak
zielony flamaster zakonczony taka gabeczka jak plynne kleje papiernicze. To
jest specyfik, ktorym smaruje sie miejsca pogryzione przez komary. Nazywa
sie bodajze insektpen. Dziala najlepiej ze wszystkich specyfikow jakie
uzywalam. Ja mam juz dwa lata i dalej jest ten plyn, jedynie ta gabeczka juz
sie zdarla.

Teraz asortyment jest taki sam u nas. Czasem w sklepach z butami po 5 i 10
euro mozna znalezc cos ladnego. U mnie zakupy docelowe sa w sklepach z
duzymi biustonoszami Hunkelmoller i Livera.

Zazula

1. Data: 2005-08-02 08:48:00

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam jakas superowa spodnice i do tego pasek, takiego jakiego w PL
jeszcze nie kupisz.
A gdzie konkretnie jedziesz na te zakupy?
Warto wejsc do holenderskiego HM, bo mozna trafic na fajne rzeczy.
Do tego balerinki z takimi jetami na przodzie.

z kosmetykow nie ma jakiegos duzego wyboru. Polecam natomiast w kruidvat
takie fajne serie zalezne od koloru wlosow. Znaczy szmapon i odzywka. Nie
mam niestety butelki po reka.
Polecam tez odzywke do wlosow z gliss kur z serii aroma. W PL nieobecne.

co do jedzenia to stroopy! obowiazkowo. I vla na deser. Co do serow to warto
zwrocic uwage na twardy owczy.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2005-08-03 19:19:13

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa wrote:

> Polecam tez odzywke do wlosow z gliss kur z serii aroma. W PL nieobecne.

jakze to, u mnie na wannie stoi. kupiona w Rossmanie.

-- kasica

1. Data: 2005-08-04 12:48:42

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-03 21:19:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> jakze to, u mnie na wannie stoi. kupiona w Rossmanie.

W DE mają jeden kolor aroma więcej niż u nas - ale nie wgłebiałam się w ten
upiorny język. Zainwestowałam w maskę Gliss Kura z czymś perłowym dla
włosów brązowych.

AAa, i jeśli w Holandii są produkty do włosów John Frieda to gorąco
polecam, i seria do włosów brązowych, i do kręconych - cudne. Powoli
przyzwyczajam się do myśli, że trafiłam na ideał :)

--
Lia

1. Data: 2005-08-04 13:00:43

Od: "marlene" <m...@a...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@p...onet.pl> wrote in message

> AAa, i jeśli w Holandii są produkty do włosów John Frieda to gorąco
> polecam, i seria do włosów brązowych, i do kręconych - cudne. Powoli
> przyzwyczajam się do myśli, że trafiłam na ideał :)

a wlasnie, nie bylam pewna, czy w Polsce one sa niedostepne
i jeszcze nie zapytalam o opinie na grupie

w tej chwili uzywam serii TRESemme i jestem baardzo zadowolona,
ale moze warto wyprobowac John Frieda w nastepnej kolejnosci?
kusi mnie od pewnego czasu seria do wlosow brazowych, mowisz, ze ideal?
wiem, ze pieknie pachna, czy rzaczywiscie nadaja polysku, glebi koloru, jak kusi
reklama?

pzdr. marlene

1. Data: 2005-08-04 13:19:04

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-04 15:00:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *marlene* skreślił te oto słowa:

> [...]
> wiem, ze pieknie pachna, czy rzaczywiscie nadaja polysku, glebi koloru, jak kusi

Ja ich używam dopiero od póltora tygodnia, po szamponie i odzywce dla
włosów ciemnobrązowcych cudownie się błyszczą, są miekkie, lejące (a to
wyczyn przy suchocie moich włosów)... generalnie odechciało mi się
farbowania włosów tak ładnie brązowo zaczęły wyglądac... (choć i tak w
końcu ufarbuję, bo już mam nową farbę garniera w teoretycznie przepieknym
brązowym kolorze).
Fajne... a pisząc o ideale miałam przede wszystkim na myśli środki do
stylizacji włosów kręconych, w końcu w zalezności od tego jakie chcę mieć
loki mam dokładnie dobrane produkty, a nie jedną piankę, która ma być dobra
dla wszystkich rodzajów kręconych włosów...

--
Lia

1. Data: 2005-08-04 13:29:05

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

marlene wrote:

> kusi mnie od pewnego czasu seria do wlosow brazowych, mowisz, ze ideal?
> wiem, ze pieknie pachna, czy rzaczywiscie nadaja polysku, glebi koloru, jak kusi
reklama?

Ja mam te produkty do blond wlosow (farbowana jestem ;-)) i sa _super_.
Podobnie jak Lia uwazam, ze to jedne z najlepszych rzeczy, jakie
wymyslono do wlosow. Cena jest w 100% usprawiedliwiona :-)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

1. Data: 2005-08-04 13:39:36

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-04 15:29:05 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Dunia* skreślił te oto słowa:

> Ja mam te produkty do blond wlosow (farbowana jestem ;-)) i sa _super_.
> Podobnie jak Lia uwazam, ze to jedne z najlepszych rzeczy, jakie
> wymyslono do wlosow. Cena jest w 100% usprawiedliwiona :-)

No jak weszłam do drogerii to się bałam, bo tez czytałam, że ceny
wysokie... ale generalnie za szampon niecałe 8 euro to tak jak u nas za
szampon fryzjerski, więc nie bolało. A produkty do stylizacji - w sumie
wyszło taniej niż za jakies wymysły salonowe u nas.
Jednorazowo trochu zabolało, bo wymiotłam z półki niemal wszystko, ale już
nie żałuję :]

--
Lia

Byl ktos w Tallinie?