co z borówek??

1. Data: 2004-07-31 16:22:21

Temat: co z borówek??
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nabyłam trochę borówek (brusznica? takie czerwone kuleczki), no i nie wiem
co by tu z nimi zrobić.. trochę zjedliśmy a resztę zamarzyło mi się upchnąć
do słoika.. ino jak i z czym? tak aby wyszło coś co nadałoby się do mięs czy
sosów... kto poratuje sprawdzonym przepisem? dodam, iż w kwestii przetworów
nie jestem zbyt mocna.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam

Małgorzata

1. Data: 2004-07-31 18:45:29

Temat: Re: co z borówek??
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <m...@w...pl>
> [...]
mięs czy
> sosów... kto poratuje sprawdzonym przepisem? dodam, iż w kwestii

Do czasu aż znajdziesz w archiwum odpowiedni przepis możesz je zamrozić.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-07-31 19:16:21

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Do czasu aż znajdziesz w archiwum odpowiedni przepis możesz je zamrozić.
> ;-)

ROTFL

pij mleko
piernik ormianski i mufinki