co z mleka skondensowanego

1. Data: 2003-07-16 15:34:36

Temat: co z mleka skondensowanego
Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

#Witam.

Byla juz
1. masa do ciasta, mazurka lub wafla (mleko nieslodzone+ maslo, lub nie)
2. likier (mleko nieslodzone + kakao+rum+wodka)

Ma ktos jeszcze jakies patenty na to mleko ?

Bardzo mi smakuje to co do tej pory wiem :)

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra (popijajac likierek)
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-07-16 15:42:22

Temat: Re: co z mleka skondensowanego
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2. likier (mleko nieslodzone + kakao+rum+wodka)
>
> Ma ktos jeszcze jakies patenty  na to mleko ?

Mam trzy (monotematyczne):
- pyszne ciasto huculka
- pyszne ciasto snickers
- pyszny, a nawet przepyszny tort toffi

Wszystkie trzy przepisy juz byly, mozna wygooglowac, a w razie potrzeby pomoge.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-16 16:45:17

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

From: "beazuku" <b...@p...onet.pl>

> [...]
> 2. likier (mleko nieslodzone + kakao+rum+wodka)
>
> Ma ktos jeszcze jakies patenty na to mleko ?
>
> Bardzo mi smakuje to co do tej pory wiem :)

Masa do mazurka - mleko slodzone gotowane + duuuuzo spiritus santus ;-)

Kot

1. Data: 2003-07-16 17:26:20

Od: "Acha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez podawalam kiedys przepis na placek z mleka skondensowanego ale
slodzonego, z bakaliami i smietanka-bez pieczenia.Pozdro

1. Data: 2003-07-16 18:16:13

Od: "Tracy" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A może borówki, maliny lub porzeczki polane tym mleczkiem na deser?
A jak gotować to mleczko - prosze o opis dokładny
Tracy

1. Data: 2003-07-16 18:17:13

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może borówki, maliny lub porzeczki polane tym mleczkiem na deser?

Danka

1. Data: 2003-07-16 18:43:12

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.republika.pl/beazuku
> GG  5470466
>
> "Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Witam! Narobiłaś mi smaku na ajerkoniak /właśnie z mleka/, pozdrawiam /
popijająć koniaczek z braku ajerkoniaczku/

1. Data: 2003-07-16 18:46:36

Od: "Gugu" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malibu + mleko + pokruszony lód
pozdrawiam
Gugu

1. Data: 2003-07-16 19:23:49

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tracy" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
| A jak gotować to mleczko - prosze o opis dokładny

Wkłada się zamkniętą puszkę skondensowanego mleka (ja używam
słodzonego) do garnka z gorącą wodą i gotuje się to na wolnym ogniu
przez 2 - 3 godziny. Trzeba uważać, żeby woda nie wyparowała i mleko
nie gotowało się za długo bez tej wody. (z własnego doświadczenia:
zapomniałam o mleku, gotowało się chyba z 6 godzin i puszka
eksplodowała - całe mleko znalazło się na suficie i szafkach)

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-07-16 19:39:35

Od: "Tracy" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapomniałam o mleku, gotowało się chyba z 6 godzin i puszka
> eksplodowała - całe mleko znalazło się na suficie i szafkach)

Dzięki za wyjaśnienia i tez pozdrawiam
Tracy

Szybkie dania obiadowe?
Piekarnik z bajerami